VilsågjernehaBIM Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 etter en trippel Pergo og 8 (!!!) jevnstore egg på ultralyd og eggløsning med ett BRAK har jeg en HcG på 19 4 dager etter eggløsning! Jeg hadde HcG på 2,45 før eggløsning, og alt over 5 er jo svangerskap. Dette tyder BRA! Hun ringte meg og bare lo, hun hadde aldri hørt om dette før og spøkte med at det virket som alle 8 eggene var befruktet, dette må vi passe på sa hun. Så skal på UL om 10 dager, dette blir stort!
lioness* Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Fantastisk!!! Så spennende! Gratulerer! Tenk om du har åtte-llinger, haha..
nadjahe Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 ja OJ OJ OJ ja d blir spennende med UL da... jeg har også gått på pergo nå, hadde 2 egg, å på sist UL fikk jeg beskjed om at jeg hadde fått eggløsning.. håper det sitter.. så skal ta gravitest... om ca 3 uker sa han.. men når kan jeg ta den?
FrkVissVass Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 når hadde du ultralyden som sa du hadde hatt eggløsning Nadjahe? og hvor lenge siden var det du hadde hatt eggløsningen da? Det går helt fint an å begynne åteste 10 dager etter eggløsning, det kommer litt an på sensitiviteten til testen. Men de fleste vil begynne å gi en svak strek da. Og det kommer an på hvor ivrig du er, vil jeg påstå. "folk flest" tester jo ikke før mensen uteblir og de blir mistenksomme på hvorfor, men vi SLITERE er ofte testomaner og hekta på det her...og hos oss henger testene løst jeg kjøper billige tester, så tester stort sett hele mnd, enten etter eggløsning ELLER graviditet. Jada, de gale har det godt!!!!!!!!!!! lol
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Gratulerer. Tenkt om det blir flerlinger da. Spennende!!!
nadjahe Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 jeg var på UL på mandagen da var egget modent, fikk sprøyte så d skulle løsne innen 36-48 timer... hadde sex hver dag da.. og på Fredagen nå.. så så vi ad det hadde løsnet... hehe.. ja jeg vet.. heldig var jeg før, da jobbet jeg på legekontor, og der tok jeg jo med meg MANGE tester hjem... testa hele tiden.. men ingen positive.. jeg bare håper det funker nå.. og at alt har klaffet... hvilken tester er best da.. er så mange delte meninger om dette, og hvem tester er mest pålitelig når du tester tidlig??
FrkVissVass Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 de tidligste testene er de som måler 10 mIU/mL, mot de vanligste som er 25 mIU/mL Flere på nett selger de, bare google deg frem. Ebay har de billigste etter min erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå