Gå til innhold

Hva slags julekalender skal dere ha til 2-3 åringen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 2 1/2. vet ikke helt hva slags kalender hun skal få... Finnes det noen som det er både sjokolade og andre ting i også? Blir ikke pakkekalender enda...

Hva slags kalender skal deres få?

Skrevet

Min ble 3 år nå i november, jeg er så heldig at jeg han en venninne som har laga pakkekalender til Lukas.

I fjor laget bestemor kalender.

Skrevet

Har akkurat bestemt meg for å lage pakkekalender...hadde egentlig ikke tenkt å ha kalender, men klarte ikke la være :)

Kommer til å pakke inn småleker, lørdagsgodt på lørdagene, pepperkakeformer, hjemmestrikka votter, hårspenner og andre småting som hun trenger :)

Skrevet

Her ble det en vanlig liten kalender med sjokolade i og en fantorangen kalender. han er 2 og et halvt år

Skrevet

Her får både snart 5 åringen og 2 åringen Kinderkalenderen. I den er det visst sjokolade og noen småting.

Orker bare ikke å styre med 48 pakker...

Skrevet

Han får en barne-tv kalender og en sjokoladekalender (de til 10 kr)

Skrevet

pakkekalender får hun...også har jeg kjøpt sånn jul i blåfjell kalender til henne

Skrevet

Jentene er to, de får pakkekalender av supre mormor:) Jeg skal lage til neste år. Så får de en Fantorangen kalender hver og jeg kommer sikkert til å kjøpe en sjokoladekalender. De trenger å komme seg opp i vekt begge to, så sjokolade er positivt her i huset:)

Skrevet

Min 2 åring skal få en hjemmelaget en som oldemor har sydd :) Den er kjempefin

Skrevet

Jentungen har fått Ole Brummkalender av bestemor.

Den inneholder visstnok litt av hvert. Små bøker, pepperkakeformer osv.

Skrevet

godgutten på snart 2,5 får egenlaga pakkeklaender elske rslikt jeg også får han jul i blåfjell blir gøy

Skrevet

Har akkurat bestemt meg for å IKKE å lage noen pakkekalendere i år, har pakka 72 pakker i MANGE år!

Nest minste er litt over to, men neste år slipper jeg nok ikke unna:)

Skrevet

Knerten skal få pakkekalender (som jeg har sydd :-P Mektig stolt av den ja :-P)- har pakket inn masse hårstrikker, rosinesker, Hello kitty ting fra H&M etc). I tillegg tror jeg hun får en Ole Brum kalender av sin mormor.

Skrevet

Jenta vår på 2 år og 8 mnd får prinsessekalender. I den er det smykker, spenner, strikk og andre ting i den gata. Kalenderen er forma som et smykkeskrin og koster 179 kr i bokhandelen. Skulle egentlig laga hjemmelaget, men hadde bare blitt dyrere. Ho elsker å pynte seg, så tror dette blir populært:-)

Skrevet

Jeg pakket inn en del kalendergaver i går. Kom til 17 gaver, så jeg mangler enda noen. Men når kalenderen er komplett er dette i:

DVD'er - veldig greit med DVD på tilbud når vi har to stk. Da får de 1 sammen.

refleks

sånn badekar bobler

truser

kliper

kortstokk - ole brumm til minste og rattatouile til eldste

magisk vaskeklut

sokker

buff

pepperkakehus som vi skal bygge den dagen de åpner det

pepperkakedeig som vi skal bake av samme dag som de åpner det

Pez- figur

annet godterier

Skrevet

Minsten min er 2 år og jeg har laget pakkekalender til han ;)

Skrevet

Hvor finner dere fantorangen kalender og jul i blåfjell? Kinder kalenderen er for dyr og for mye skjokolade i syns jeg.

Skrevet

De finnes i på Narvesen, i alle fall der jeg bor.

Selv har vi kjøpt to Ole-Brum kalendere. Den ene til 124,- som er med leker i, og den andre til 10,- med skjokolade i.. Syntes også at Kinder og Smartis kalenderen er for masse sjokolade. Ble så masse gris i stua i fjor, så nå kjører vi litt mindre godteri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...