Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ei tulle på 10,5 mnd som vi stadig sliter med dagsøvnen på.. hun sover korte lurer av gangen og er tydelig ikke utvilt etter lurer.. hun sover av og til en og en halv t, men det er sjeldent.. sover som oftest 40 min også 1 t på neste lur.. vi har prøvd alt for å få til sovingen og jeg er daglig på trille tur. hun sovner fort av seg selv, selv om jeg ikke triller, så det går ikke på det.

jeg har imidlertid hørt at dagsovingen ordner seg for mange etter de begynner i barnehage.. og der sover de jo ofte bare en gang.. så jeg lurte da på å prøve å bare la tulla sove en gang til dagen for å se om hun sover samlet sett litt bedre da..?

noen med erfaringer på dette?

tulla sover godt på natten, våkner en gang for pupp hvis det ikke er noe som plager henne. sover fra ca sju til seks. hun blir ganske fort trøtt på morgenen, men som beskrevet over sover hun kunn en liten dupp og våkner opp grinete,.. nesten blidere før hun sovnet enn etter..

noen erfarne damer med noen gode tips?

noen som har små på denne alderen som bare sover en gang pådagen?

alle svar mottas med stor takknemlighet;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt her jeg og....

Er helt likt her hos oss. Klarer ikke å finne en løsning på det. Jenten min er 8,5 mnd, men føler at det begynner å haste litt å få bedre rutine på det nå. Ellers tror jeg det kan bli ganske slitsomt både for knerta og barnehagen når hun må begynne der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...