Gå til innhold

7 mnd gammel og nytt bilsete??hvilket....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er veldig stor..veier 10610 og er 72,5 lang så babysetet er ganske trangt..hehe.

Kjøpte egentlig nytt i dag..besafe izi combi....de monterte det for meg å greier men er såå i tvil nå da...for han sitter jo så bratt....han sovnet i det etterhvert å når jeg kikket på han,hang han skikkelig med hodet stakkar....

Andre som har erfaringer med dette setet...sitter dem bratt hos dere også?

Har noen andre forslag til gode seter som de sover godt i?

Skrevet

Jeg var å så på den bilstolen - går det ikke an å bikke den litt bakover? Var tre hakk å velge mellom!

Vi skal kjøpe nytt i morra! 7mnd, 9400gr og 73cm - så ganske stor denna karen også!:-)

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt besafe izi combi og er veldig fornøyd med det..

Vesla sitter bratt ho også, men virker ikke som ho syns det er ubehagelig.

Når jeg kjøpte det så sa de til meg at når ho sovner så kommer hodet til og falle litt framover, men det var ikke noe farlig ! ho trives i setet sitt og sover godt :)

Skrevet

Jeg nevnte det flere ganger til han som monterte det...om det skulle være så bratt og han sa det var sånn...har tatt det helt opp i liggestilling og han henger fortsatt med hodet..hmmm...

Skrevet

ok..da er det vel sikkert sånn da..men jeg er sånn som føler det ikke er noe godt for dem jeg..men men hvis hun ikke klager så er hun nok fornøyd ja....:)får se om jeg har det el ikke...

Skrevet

Det går ann å få kjøpt sånn "pølse til å ha rundt nakken eller hode så de ikke får så knekk.

Skrevet

åhh...hvor får man det?:)

Skrevet

jeg har sett de har det på reflex til 90kr...skal kjøpe det når vi kjøper nytt sete...

Skrevet

Vi så på be safe izi kombi, men selgeren poengterte at det setet er veldig bratt når det er bakovervendt, selv med full liggestilling. Prøvde det i bilen også, og syntes det så velidg bratt ut når lillegutt satt i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...