En liten en til? Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Har brukt mesoft+ ull innlegg, men lekker gjennom det..... Bryr meg ikke så mye når jeg går hjemme, da er det jo bare å bytte. Men når man er ute blandt folk er det jo greit å ikke ha våte flekker på hver pupp...:/ Noen tips?
1baby,og 1 spire Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Du får slike oppsamlere. Men man skal ikke bruke dem for lenge av gangen står det på pakka. Jeg brukte det litt innimellom i førsten når jeg hadde mye melke spreng.
eple3 Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Mesoft og ullinnlegg holder ikke dersom en lekker! Kjøp engangs ammeinnlegg - da jeg lakk mye syns jeg at de fra Chicco var best - de har et plastlag ytterst slik at det ikke lekker igjennom til genser osv. Men syns at de fra Medela er best nå som jeg ikke lekker så mye - føles som om de puster mer, og er best dersom en får tendens til sårhet. De fra Natusan og Avent var verst - festet seg i brystvorten (au!) Coop er billige og greie til hjemmebruk Har prøvd de fleste nå tror jeg..
En liten en til? Skrevet 21. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2008 Takk for svar! Er det forresten noen som har erfaring med silikoninnlegg? Lilypads...
Zikosu og William Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 jeg sydde noen selv med bomull på ene siden og fleece på andre siden...har du sett de tørklene på name it??samme konseptet...fleecen stopper fukten liksom...for å være sikker kan du jo ta to lag fleece,men ikke glem bomullen som skal være mot puppen,fleece loer... kjøpte stoffene billig på ikea...
Yo&La+spire Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 bambus er veldig absorberende og i tillegg antibakterielt saa det funker kjempebra. Det finnes ogsaa i kombinasjon med ull. Tror krusedull.net selger,og de fleste andre steder der de selger toybleier. Miljovennlig, lekker ikkeogmye mer behagelig!
Bimme Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Jeg sverger til Thermobaby sine ammeinnlegg! De er fantastiske, tåler masse og er behagelige å gå med:) Fåes kjøpt på BabyKos! Anbefales!
Chris&Alex♂♂ Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 jeg hadde myyye melk. de som funket for meg var chicco sine fra apoteket. kjempefine=)
Resilience Skrevet 22. november 2008 #9 Skrevet 22. november 2008 Enig Chicco sine er av de aller beste. Selges på Apotek 1. Eneste er at jeg synes de blir litt klumpete når de har tatt opp endel fukt. Min favoritt er Medela sine. Selges på Alliance apotek. Jeg ble også anbefalt å ha ullinnlegg på utsiden igjen for å beskytte mot brystbetennelse.
Gutt08<3spire13* Skrevet 22. november 2008 #10 Skrevet 22. november 2008 Jeg har også brukt Medela sine, og syns de er supre. Natusan sine hang fast i puppen, og jeg hadde sår på brystene som ble revet opp hver gang jeg tok de av:( Medela og ull utenfor funket for meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå