Gå til innhold

flere med beibi som skal ha beibi igjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg har en beibi på 3mnd,og er allerede gravid....flere?? dette var ikke helt planlakt,men har begynt å venne meg på tanken, blir 2 veldig tette...har også en som blir 5...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :) Jeg har en på 2,5mnd og vi er i tankeboksen på å bli gravide igjen nå snart. Så forhåpentligvis har jg en spire i magen snart jeg og!

Skrevet

Gratulerer til deg:-) Kjekt med to tette:) Jeg er ikke gravid enda, men håper jeg blir det snart. Skal sette inn egg om 1 1/2 uke:-) Gutten min er straks 5 mnd gammel.

Skrevet

så bra å høre:0) dette var ikke planlakt og jeg har tengt mye,føler ikke jeg har kommet meg etter fødselen enda,men nå tar jeg d med et smil og gleder meg til magen kommer.0) blir mellom 10 og 11 mnd mellom englene:0)

Skrevet

All ære til dere som har tette barn! :)

Skrevet

hvordan er d me amming når d er 2 tette? åverlapper de? eller blir det veldig mye melk da??

Skrevet

hehe, er ikke gravid enda, med bare en 2 uker gammel baby skal det godt gjøres, men jeg må si vi vurderer å bli gravide igjen nogenlunde kjapt. Siden jeg bare delammer foreløbig så blir det kanskje ikke så vanskelig å få til :D

Skrevet

Ikke gravid (håper jeg), men kan svare på siste spm. Du kan velge å avslutte amming med nr2 før nr3 kommer. Eller du kan amme nr 2 til nr 3 kommer og fortsette med begge. Da må du alltid amme nr 3 først. Melka vil da være tilpasset nr3. Hvor mye melk du da har er jo litt opp til hvor mye melk nr2 får(normalt ikke SÅ mye når de er nesten et år), men regner med at det går greit. Tvilling mamma'r ammer jo og.

Fullammet du da du ble gravid?

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...