smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 da hadde jo vore kjekt å blitt kjent med deko... =)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Heisann! Jeg holder til på Haukeland, men jeg skal ikke ha uttak før i uke 8 da. Ville bare ønske deg masse lykke til! Og om du vil bli kjent med en gjeng som holder på med forsøk på Haukeland er vi en gjeng "Frustrerte Fruer" som har treff en gang i mnd. Vi holder til inne på ønskebarn forumet. Du er hjertelig velkommen dit! Klemmer!
Lille jente Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Vi holder også til på Haukeland, eller vi hadde uttak 3.nov, innsett 5.nov, og nå har vi en liten spire på vei! Ønsker deg masse lykke til! Og kan bare si at du kan bare slappe av, damene på Haukeland er noen engler! De er så søte alle sammen. Fikk oss virkelig til å slappe av, og når de ønsket oss lykke til virket det som de ønsket det av hele sitt hjerte! Så søte! Jeg har ringt inn der flere ganger i ettertid p.g.a. jeg har vært så uheldig og blitt overstimulert,og de svarer villig på alle spørsmål, og sier jeg bare må ringe om det er noe mer jeg lurer på! Herlige damer! Lykke til!!! Sender deg litt babystøv ******** )
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 22. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2008 Takk for det begge to=) eg tar imot alt babystøv som eg kan fååå=) gratulerer med ein spire påvei! kjempekjekt då=) første forsøk eller? ja damene der oppe virker veldi greie, så trur ikkje ein kan klage på de nei. kor samlast dere då? eg bur jo ikkje i Bergen, men utenfor byn.=)
*Babyønske* Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 hei,,, Jeg lurte bare på hvor lang ventetid det er på haukeland etter at man har søkt... Masse lykke til jenter :oD
Nikkamoren Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Jeg henger meg på denne jeg. Tilhører Haukeland jeg også. Lykke til Smilekopp! Krysser fingrene for deg! Kirsty: Vi to treffes kanskje i uke 8. Går alt etter planen så har jeg også uttak den uken. Vilja: Husker ikke helt, men mener det tok 3 mnd fra fastlegen min henviste meg til ivf til jeg var inne til første samtale på Haukeland. Etter det mener jeg det tok 3 nye mnd før 1. forsøk begynte.
*Babyønske* Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 ÅÅneei er det sant??? :os Altå 1/2 års ventetid??? Uff no ble jeg deppa...Hadde hørt 3 mnd jeg... Dere andre da, ventet dere like lenge???
Lille jente Skrevet 23. november 2008 #8 Skrevet 23. november 2008 Vi var inne til første kontroll i september, da hadde vi venter i 3 mnd. Vi fikk da beskjed om at de hadde en åpen plass så hvis vi ville så kunne vi kaste oss på den med en gang. Det passet jo veldig bra med syklusen min også. Så da var vi i gang. Og fikk satt inn egg 5.september. Og her sitter jeg med en liten spire. Herlig! Det var altså vårt første forsøk, så vi har vært kjempe heldig. Bortsett fra at jeg har blitt overstimulert og var innlagt på KK i en uke. Leste at det kunne vare ut 1.trimester, så jeg må nok smøre meg med tålmodighet. Men med andre ord, man behøver ikke nødvendigvis vente i 1/2 år. Vi trodde vi skulle måtte det, men kom jo kjapt til! Lykke til!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 26. november 2008 #9 Skrevet 26. november 2008 Hei Lucy :-) Kanskje vi treffes ja. Vi får holde kontakten!
Nikkamoren Skrevet 26. november 2008 #10 Skrevet 26. november 2008 Hvordan har det gått med deg på uttak i dag Smilekopp? Håper du har lagt gullegget! Kristy: Høres spennende ut at dere er en gjeng som møtes. Hvor mange er dere og hvor og når møtes dere? Er alle ivf-damer?
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. november 2008 Eg fekk ut 16 egg og 14 blei befrukta så eg er lykkeli overraska over resultatet sia eg fekk kun ut 3 stykk sist;) håper eg slepp å gå gjennom dette fleire ganger:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå