Gå til innhold

Hun våkner annahver time fra hun legger seg til vi står opp, noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun legger seg mellom 7 og halv 8. Og står opp samme tid på morgenen.

Hun sovner av seg selv etter hver gang hun har stått opp, ingen grining lenger. Men hun våkner så utrolig ofte.. Sovner fort etter mat, og virker ikke mer sulten.. Sovner nesten etter litt pupp i maks 5min bare..

Har prøvd smokk, hun vil ikke ha den.. Sutteklut bruker hun når hun skal sovne igjen, men hun vil ikke legge seg før hun har fått litt pupp (spiser veldig lite når hun våkner igrunn)..

Noen som vet hvorfor, event tips?

Hun er 4mnd :)

Skrevet

Sånn begynte min og plutselig (4 mnd). Fikk tips av helsesøster om å gi grøt på kvelden (begynn med bare et par teskjeer og øk gradvis), sover lengre når de har litt mer i magen. Hu sa og at jeg skulle prøve å ikke gi mat hvis d ikke hadde gått mer enn 4 timer, bare roe han og legge han igjen. Merket forskjell etter første natten! Ga han heller litt vann når han våknet for d er ikke "like gøy" å våkne til ;)

Skrevet

Grøt :)

Sånn var mi mellomste også. Noen dager før hun ble 4 mnd begynte hun å våkne hele tiden om natten for hun var sulten. Så da begynte jeg med litt grøt på kvelden. Sånn tilvending med bare noen få skjeer. Og da begynte hun å sove som før igjenn. Hun trengte rett og slett litt mere enn bare mat. Hun også sovnet av seg selv når vi la henne for kvelden og etter jeg hadde ammet henne på natta.

Skrevet

kremt ..så jeg skrev trengte litt mere enn bare mat haha..mente melk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...