cowboylaila Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 de siste kveldene har vi lagt henne rundt åtte og hun har sovet til neste dag kun avbrutt med pupp. hun vokner tidlig da,rundt halv sju. jeg er overraska over at det går når hun er så lita..lurer på om noen andre gjør det samme.
Gjest Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Nå er jenta mi 3,5 mnd. men hun har lagt seg mellom 18 og 19 siden hun var 6 uker. Legger seg litt før storebror, er utrolig deilig. Da sover hun til mellom 07 og 09.
<3tobarnsmor<3 Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Skjønner ikke hvordan dere greier det jeg. Sover barnet deres mang dupper fra dere står opp om morgenen til de legger seg ? Har prøvd å få inn faste rutiner til jenta mi på 2 mnd. Men hver kveld er anderledes fra forige kvelden. Hun er lys våken fra ca 23-24 tiden til 03 tiden! ganske drykt. Selv om jeg legger henne nybadet og mett kl 21 så vokner hun rundt 24 tiden. Når jeg da er ferdig med å gi henne mat så er hun lys våken å vil ikke sove mer...
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Det varierer en del når vi får lagt tulla vår for kvelden, alt mellom klokken åtte og elleve. Sovner hun i åtte-tiden, må jeg oftest amme henne i fire eller fem-tiden på morgenen. Deretter sovner vi sporenstreks igjen (stort sett!) og sover til syv eller åtte-tiden. Blir klokken nærmere elleve før hun er i seng og hun får mat like før vi legger henne, hender det hun sover rundt før hun trenger mat. Tulla vår sover også mye på dagtid. Stort sett aldri våken mer enn halvannen time før hun har seg en lur. Varierer fra en halvtimes lur, til tre timers lur om vi er ute og går tur. Er littegrann mer våken på ettermiddag/kveld, før vi legger henne igjen.
nanomor Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Hvordan gjør dere det??? Legger gutten vår i 10 tiden, og da sover han til 8 tiden om morgenen, men da er han våken kl 1 kl 4 og halv 7 som regel.. Og ham får mme, som de jo sier skal gjøre han mettere enn pupp... men spiser dårlig da, ca 60 hver gang (om natta) sover halve dagen ca delt i dupper på ca 1 - 1,5, + en på nærmere 3... drømmer om å få sove en natt i strekk.. eller hvertfall mer enn 2,5timer..
Mom for two Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Hei dere Dette er min jomfrutitt inne på dette forumet , men nå hadde jeg et spørsmål i samme gate som jeg lurer fælt på. Jenta vår er 6 uker og spiser utelukkende mme. Mistet melken helt da hun var 4 uker. De 3 siste nettene har hun sovet natten igjennom uten mat! Hun spiser siste måltid mellom 21-22 og sovner som en stein etter dette måltidet, deretter har hun sovet uten å våkne de 3 siste nettene. I går vekket jeg henne klokken 08.30 fordi jeg ble engstelig. Da var det jo gått 11 timer siden siste måltid. Nå sitter jeg her våken igjen forundret over at hun igjen har sovet natten over uten mat. Jeg våkner jo flere ganger om natten når hun rører på seg og blir liggende å vake på at hun skal kreve seg, men hun sovner like godt igjen. Skjønner jo at det er flere barn som sover hele natten, men de får da et måltid iløpet av natten. Skal jeg bare være glad til og takknemmelig for at hun allerede sover så godt om natten, eller bør jeg være bekymret?
mamma sin kompis Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 Ja, her så vi fra 7-7 fra vi var 8 uker gammel. Nå er han 5 mnd, oh har begynt å våkne mellom 2.30-4:30 og skal ha mat. Men begynt med fastføde så det rett seg vel opp igjen. LItt uvant sidenhan har sovet så lenge fra begynnelsen Jeg er sjele glad at barna sover til over 7. Står ikke opp tidligere, NEI!! Har en på 3 som er tidsinnstilt på halv 7-7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå