Gjest Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 hvor lenge venter dere med å amme etter en skikkelig fest?!altsåp ,ikke bare etter et par-tre glass vin....
LadyBlackJack Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 mener det er en regel med 3 timer pr enhet alkohol. (så var det det med å holde tellingen da!)
LadyBlackJack Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Har også hørt at når man er kjørbar kan man også amme...man må altså vente til godt ut på dagen/ettermiddagen etter en skikkelig fest!
2hærligegutter Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 samme som å kjøre bil har jeg og hørt, 8-12 timer
Laybik Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Jeg skal ut for første gang i morgen, gleder meg!!! Jeg kommer til å amme igjen når jeg føler meg edru nok til å ta meg av Maja. Det er helt mikroskopiske mengder alkohol som går over i melken, og Maja er snart 3 mnd så det har jeg ingen betenkeligheter med. Men hvis du vil vente med å amme til alkoholen er ute er det vell ca 3 timer pr enhet ja. Kos deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå