Gå til innhold

Har byttet fra NAN til HIPP - bedre for magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen har hatt litt problem med magen. Skjelden avføring og masse luft i magen. Så nå har jeg bytta til HIPP i stedet for NAN. Bare fått to flasker med HIPP enda men syns allerede det virker bedre. Ikke så masse promping og kaving. Og det virker som om pulveret løser seg mye bedre. Med NAN ble det liksom liggende igjen noe pulver på veggene i flaska. Med Hipp ser jeg ikke det - enda jeg ikke har brukt varmere vann enn jeg gjorde med NAN. Noen flere med samme erfaring. Han får også en del MM.

Skrevet

Ja har mye bedre efaring med HIPP enn med NAN, bedre smak, synes pulveret virker ferskere også. Har hørt mange her inne som sier at det hjalp på magen til babyen å bytte til HIPP.

Skrevet

Her var det stikk motsatt... vi brukte NAN i begynnelsen, og det gikk greit... så bytta vi til HIPP, bare for å se, og da kom problemene... babyen hylte som en stukken gris heeeeeele natta. Så her har vi kun brukt NAN etter det!!

Skrevet

Vi har også byttet! Hadde mye magesmerter med nan, nå er de helt borte:o) Har også ei venninne med samme blander også i en tskje malt, blir litt løs i magen, men mye gladere gutt!! Lurt litt på å teste collet også, brukte det til eldste jenta uten problemer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...