Linchen Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Noen som har tipstil hva det er sønnen min reagerer på? Har kuttet ut kaviar. Trodde det hjalp, siden han var bedre en liten periode, men nå er det ikke noe bra. Jeg smører med A-krem morgen og kveld for å holde det fuktig (ser ut som tørr hud, litt rødt og tørt, liksom). Er det lurt? Anyone?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Fortsett og eliminere ting fra kostholdet og hald ham unna en ting av gangen i en periode på 2 mnd. Fortsett slik til du ser bedring. Tar lang tid. Krem er jeg ikke sikker på. Ta ham med til lege.
Snupi27 Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 emilie er oxo sånn rundt munn.. litt prikkete innimellom og noen ganger ser det ut som litt sår.. vi bruker lepomade på det. om hun skal ut så har vi kjøpt kuldekrem som vi smører på litt før.. vi tror det er pga kulda.. at hun går og sleiker seg rundt munnen eller noe..
*Rutletutt* Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Høres ut som min jente det...vi trodde lenge det var melk hun reagerte på, men det slo ikke ut på de prøvene som ble tatt av legen. Hun blir lett tørr rundt munnen, og får små prikker. Tror egentlig hun bare er veldig sensitiv i huden rundt munnen, og det skal lite til før hun "bryter ut". Smører henne med A-Derma morgen og kveld, ser ut som om det blir litt bedre av og til når vi smører, men så blir det fort prikkete igjen...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 sånn er gutten min og. kommer oftest hvis han har vært ute. eller når han er forkjøla. jeg fikk anbefalt kuldekrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå