Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på leting etter disse Hipp-grøtene.Finner kun den som heter Mild grøt med frukt, fra 6 mnd. (Grønn pakke). Den falt absolutt ikke i smak her i gården. Ellers har det gått mest i Nestlé sin havregrøt og hvetegrøt, de går an sånn noenlunde. Har lyst å prøve ut noen andre typer, hvilke gir dere? Og hvor får man tak i de i så tilfelle? (Virker som det er Nestlé som regjerer markedet, hvertfall i dagligvarebutikkene).

Skrevet

Her bruker vi den Mildgrøt med frukt fra Hipp mest. Ellers har vi en økologisk fra Nestle som heter flerkornsgrøt med pære og eple(rema1000). Den elsker han! Kjøpte også en godnattgrøt med ris og pasta fra småfolk tror jeg det var. Den kommer jeg ikke til å kjøpe igjen. Jo, også har vi en hirsegrøt fra helsekost som han liker.

Her er det sånn at gutten vår har litt perioder der han er begeistret for grøt. Hvis jeg merker han er litt uinteressert har jeg bare oppi hjemmelaget eplemos eller ev de fruktmosene fra Hipp. Da pleier han å vise mer interesse. Lurer på om jeg skal begynne med hjemmelaget havregrøt til han snart. Er jo så greit og lage. Og ikke minst sunt og gooodt!

Nei, vet ikke om jeg svarte helt på spm men. jo, kiwi kjøper vi mest grøt på. Eller prix. Har sett at de har mye fra Hipp på typiske velassorterte butikker som Ica og Ultra. Men er jo ganske mye dyrere sånne steder.

Skrevet

Den rosa pakningen fra HIPP med eple og pære fra 6 mnd er veldig populær hos lillegutt, men den er helt umulig å få tak i, må reise land og strand rundt for å finne den. Den grønne pakken du nevner er lett å få tak i, men ikke så god. Ellers så synes jeg Småfolk har en god havregrøt fra 6 mnd med eple.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...