Gå til innhold

Da er jeg ferdig med utskrapningen, ETTER med.abort :(( dobbelt uheldig!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde medisinsk abort for 3 uker siden. Jeg blødde kraftig med klumper og smerter den dagen jeg fikk tablettene.

I ettertid har jeg hatt lite vondt, men blødd skremmende mye.. blodet levret seg hele tiden, og det kom ut masse (!!!) friskt blod, pluss store sorte klumper.. dette holdt på i to uker før jeg dro på legevakten..

Men legen der lyttet med stetoskop på magen min, å sa at det var veldig vanlig.. så kunne bare dra hjem..

I forgårs dro jeg direkte til gynekologisk, siden jeg blødde kraftig og med klumper på 3.uken.. på ultralyd viste det seg at det lå en del igjen inne i livmoren min, så jeg måtte ha utskrapning i tillegg :(

Så da måtte jeg gjennom to aborter! Som om ikke den første var vondt nok, psykisk.. :(

Så idag er første dagen på 3, snart 4 uker at jeg kan reiste meg opp av senga uten å fossblø gjennom klærne mine.. blør bare bittelitt, og har bittelitt vondt i magen..

Pass på dere andre også, hvis blødningen vedvarer!!!

Lykke til alle sammen..

Hilsen meg..

Fortsetter under...

Akkurat det samme skjedde med meg. har nå så kraftig jernmangel pga det at jeg må gå på sterke jern tabletter i ca 2 mnd. Det tok også kjempe lang tid før hcg gikk ut av kroppen min pga restene som fortsatt var der. Godt det er over nå:) lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...