Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var til legen på mandag..

han henviste meg videre til gyn for LAP for å se om de kan finne ut noe der...

I går fikk jeg brev fra sykehuset...

de forventer å kunne ta meg inn rundt 18.mai....

MAI!!!!!

halloooo....er jo 100 år til jo....

fy søren så treigt systemet er til tider....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig, jeger helt i sjokk. da hade jeg spikket og spart å tatt det privat. det er jo uholdbart. det går ikke an å si noe sånnt, det er jo ett halvt år til

Skrevet

Det var jo horribelt lenge til! Jeg måtte bare vente i noen få uker, da fikk jeg time på Riksen. Hvor bor du hen?

Siden det er fritt sykehusvalg her i landet kan det kanskje være en ide å undersøke om det er sykehus i nærheten med kortere ventetid. Nå vet jeg ikke hvor du bor da, og hvor mange du har å velge i. Mulig at reiseskostnadene kan dekkes siden det er en operasjon, det aner jeg ikke. Men verdt å se på kanskje. 18. mai - det er jo bare sykt lenge til! Går ikke an.

Skrevet

du kan ikke skrive deg opp på sånn at du kna komme på kort varsel lisste?

Det jore jeg..

jeg hadde lap i dag..

Skrevet

Herregud. Du må ringe de hver dag, ring hveeer dag å mas og spør om de har fått en avbestilling. Jobber å sykehus selv, slikt hjelper.

Hvilket sykehus foresten?

Skrevet

HERREGUD, jeg ventet bare noen uker... husk fritt sykehusvalg... MOLDE sykehus har ikke lang ventetid ... ogde er flinke!!!

Skrevet

WHAT???????????

I mai....seriøst det kan ikke være mulig....Jeg skal til min gyn 2 des, og vi skal da snakke om prøverør og henvisning til lap....men såååå lang tid???

Men gjør som jentene over her sier,sjekk ut andre sykehus, det er verdt et forsøk!!!

Masse lykke til!!

Skrevet

Hvis jeg husker riktig så hører du til St. Olavs og der er det faktisk 6 mnd ventetid. Stod selv på ventliste der og ble gravid 1 mnd før lap... Ring og mas hver eneste dag på de for 6 mnd er utrolig lenge for oss slitere...

Men har de virkelig ikke tatt lap påd eg tidligere? Du har jo dessverre vært en sliter så alt for lenge allerede Mysill....

Åh, krysser fingrene for deg uansett jeg da!

Stor klem

Skrevet

Hei maddemor

Vi hører til fertilitetsklinikken på St.Olav ja.

Men jeg skal ha LAP på det lokale sykehuset.

Men like lang ventetid ja. Har ringt å sjekka. :(

Ja 6 mnd er lenge :(

Nei jeg har ikke tatt lap tidligere. Tok kontrastveske i sommer nå,men en ser jo ikke alt med det da...

Skrevet

Tryne,

de utfører ikke Lap på privatklinikken her.

Bare kontrastveske....og det har jeg jo hatt... :(

Har ringt et annet sykehus også..like lang ventetid...

Skrevet

PrøverogPrøverogPrøverHverDag

ja får vel ringe å mase...

levanger sykehus jeg skal på..

snakket også med St.Olav..men ikke no mer hjelp å få der.

Skrevet

Så dumt da Mysill. men du har ikke noen vennepar ett annet sted hvor du kan bestille LAP og besøke de samtidig??? da slipper du all den ventingen

Skrevet

ring tromsø å høre du mysil :)

Omså så ska du få lån gjæsteromme hær vettu :)

Skrevet

Hei mysill :)

Jeg var selv på lap i går. bor i skien, og hører til i porsgrunn. Jeg måtte vente i kun 5 uker! kan du ikke prøve å søke deg dit? bor du i oslo? i såfall går det jo nesten ann å kjøre frem og tilbake samme dagen..? bare ett tips :)

Håper du finner ut av det, og slipper å vente et halvt år!

Skrevet

Herregud, det er jo en mannsalder til.

Selv venter jeg på time på lap selv. Legen sendte inn henvisningen til Sykhuset i Sandefjord på onsdag, etter resutlatene på prøven til mannen min var klar (kjempe bra, over gj,snittet så han var stolt!!).

Fikk da beskjed om at det kun var få uker vente tid, at jeg enten ville få det før jul eller i begynnelsen av januar. Håper på så raskt som mulig. Kan du ikke søke deg til time her nede på østlandet? Tror både Sandefjord og Porsgrunn har kort ventetid....

Lykke til, håper du får timen tidligere.

Skrevet

Jeg var hos GU idag. Og hun skulle sende søknad til Ullevål sykehus om lap. Så jeg skal vel inn dit i februar en gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...