Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 16 har de siste dagene blitt skikkelig orm på stellebordet, skriker og bærer seg, høres ut som om hun har det skrekkelig vondt, ender med at jeg må ta stellematta ned på gulvet for å unngå evnt fall. Samme med påkledning av uteklær når vi skal til barnehagen, hun vrir og spenner seg (mye krefter i liten kropp) og jeg er gjennomsvett før jeg kommer meg ut av døra. Når jeg setter henne i vogna er hun blid og fornøyd igjen.

Noen som har gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres kjent ut, ja! Eneste som duger her i gården, er å finne fram mors hårbørste - der er det en liten pinne som kan dras ut og stikkes inn i et hull - det er moro! Ellers er det og populært å prøve og få termometeret inn og ut av etuiet. Tror man bare må holde ut, om en stund gidder de ikke mer...

Skikkelig herlig start på mårran...

Skrevet

Hvorfor ikke bare kutte ut stellebordet? Etter at lillemor selv klarte å reise seg og snu seg rundt og stå har vi aldri brukt det lenger. Skifter bleie og vasker mens hun står/sitter i fanget mitt.

Skrevet

Min sønn ligger bare på stellebordet når han har bæsjet!!!

orker ikke den kampen flere ganger daglig så her står vi!!

Skrevet

Vi slutta også med stellebordet så fort hun kunne stå på egne bein. MYYE lettere da gitt :) Så stellematta ble kasta for lenge siden ja ;)

Skrevet

hehe

når jeg leste overskriften trodde jeg du hadde funnnet en orm (mark på stellebordet.. at hun hadde mark i magen! Godt hun ikke hadde det.

Hehe

Skrevet

Vi flytta stellematta ned på gulvet da jenta var 5 mnd, da var hun allerede så aktiv at vi ikke turte å stelle så høyt oppe lenger. Nå steller vi på gulvet når hun har bæsjet, og gir henne noe nytt og spennende å leke med, gjerne sminken min:) Ellers steller vi og kler på stående eller når hun sitter på fanget. Hun vrir seg ofte som en makk her også, håper det går over snart. Prøver å avlede henne med noe hele tiden, men det er jo utrolig slitsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...