ble mamma 1.juli 08 Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 ja, det meste står vel i overskriften. tror at jenta mi kommer til å like grøt godt, selv om jeg ikke vet, for hun har jo aldri fått annet enn pupp. men hun synes tilogmed tran er ok, og gaper stort... så derfor tror jeg hun kanskje vil være interessert i mer enn bare en skje eller to, men det er vel dumt å gi mer? det hun skal få er hjemmelaget hirsegrøt (vet ikke om det har noe å si? den skal være veldig lett fordøyelig)... alle innspill mottas med takk!=)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Ville gitt på formiddagen ja i tilfelle at hun får litt vondt i magen sin! Ja, hvis hun virkelig liker det så ville jeg kanskje ha gitt enda litt flere skjeer og!
Nordhagenjentene :) Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Jeg ville gitt på formiddagen, og her fikk frøkna mer enn bare noen skjeer...
ble mamma 1.juli 08 Skrevet 21. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2008 OG PS! LURER OGSÅ PÅ NÅR "GRØTEN SKAL OMHYGGELIG FINMOSES", HVORDAN GJØR MAN DET? (hirsegrøt). den er ganske så fin etter å kokt veldig lenge, og tror ikke jeg får most den mer med gaffel, men skal den kjøres i mikser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå