Gjest Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Mini ligger ute og sover nå. Han har på seg ullbody, strømpebukse, tynn ulldress (sånn lekedress fra janus), termosokker, hals, votter og lue. Han sover i en fleecepose og jeg har pakket et teppe godt rundt utenpå den. Er dette mye eller lite? Synes det er så vanskelig å vite.
Gjest Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Her var det -7 når vi leverte storebror i stad. Snuppa hadde på seg body, bukse, tynn dress (bomull). Oppå seg hadde hun et pledd og en tykk dyne. Når jeg tok henne opp da vi kom hjem var hun nesten for varm, så kunne nok droppet pleddet. Ikke så lett å vite, man må bare prøve seg frem med sitt barn.
camosilla Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Høres passe ut syns jeg, det er det samme som jeg har på tassen når han sover ute.
*snart mamma til 2* Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Jeg har på strømpebukse, body, ganser, tykke sokker og fleece dress, lue, hals, tynne votter. Han ligger i voksipose.
lu266 Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Vi bruker ullebody, strømpebukse, bukse, tjukke sokker, stikket ullgenser, fleecevotter og lue/hals i ull. Bruker voksipose, og regntrekk (som stopper vinden). Jeg pleier å kjenne på nakken, kinnene, og hendene/underarmen for å kjenne om han kjennes passe varm. Kjenner raskt om det er for kaldt eller om han er svett...
Willy Wonka Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 body, strømpebukse, hjemmestrikket ullbukse og ullgenser, boblejakke, lue m/hals Dyne og pledd over seg. Passe varm.
simba>>>3gutter Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 ody, strømpebukse, ulllue og ullsokker i voksi posen, Han er god og varm, men ikke klam når han våkner. har jeg på mer blir han svett og klam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå