Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15568110&sid=xz4cabR2-9S658089&WT.svl=Link 2007 modellene var ensfarget, så dette er en 2006 model. Kjøpt i fjor sommer, det vil si da de kostet 3999,- på salg på Barnas Hus. Tydelig at de slo til på et tilbud i og med at de kjøpte vogn så tidlig..(?) Selges for 4600,- Man får splitter nye Simo 2007 model til 4499,- på Barnas Hus. Og den kan vel ikke være så "høyt elsket" når man bare bruker den i litt over 3 mnd, eller?? Jeg blir så provosert over hva enkelte forlanger for brukte vogner, og i tilegg lyve om hva det er de selger!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Mest sannsynlig får hun ikke solgt til den prisen. Jeg forstår at det provoserer. Når jeg har kjøpt vogn så undersøker jeg hvilken modell det er osv om prisen er stiv + ikke brukt lenge = garantibevis. Det burde alle spørre etter når det påstås å vare nyere vogner..
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Syns faktisk ikke det var så gal pris på den vogna jeg, det følger jo med mye tilbehør da, som stelleveske og pose osv, så dersom alt det som står i annonsen er inkl i prisen er prisen grei syns jeg!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Både regntrekk, stormtrekk og det ene simo softlinen er inkl om man kjøper splitter ny vogn. Da er det bare stelleveske, ekstra softline og en hjemmelaget pose i tillegg. Selger får det bare til og virke så mye mer. Hvis man sammenliger med andre på vogner på finn så er dette svinpris. Selger går vel i null når hun selger. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå