Lillemus&mamma'n Skrevet 21. november 2008 #26 Skrevet 21. november 2008 Jeg hadde også en kastrert hankatt som forsvant i sommer. Aner ikke hva som skjedde med han, men han er så vakker at han kunne fort ha blitt "adoptert" av noen... Kjempesavn! Bare ta godt vare på pusejentene dine når de kommer hjem i ettermiddag, pass på at de har det varmt og ikke slipp dem ut! Lykke til igjen til deg, og god bedring til småsnellene : )
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #27 Skrevet 22. november 2008 Det var 9 kattunger, og hun var halvgått. Jeg ba om detaljer, og det fikk jeg. Kattungene pustet aldri. Trist, men uff. Stakkars kattemamma, hun har hatt det stritt nok med disse siste 9, så det var godt hun slapp 4 uker til med svangerskap og fødsel, pluss 12 nye uker med amming av 9 stykker Det er over, og hun har det fint etter forholdene.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #28 Skrevet 22. november 2008 Herregud....... DYR ER IKKE GRAVIDE!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #29 Skrevet 22. november 2008 Herregud... Det er da ikke nødvendig å skrike og/eller slenge på altfor mange punktum og utropstegn?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #30 Skrevet 22. november 2008 Ok.Katten min var svanger, og nå er hun ikke det lengre. HI
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #31 Skrevet 22. november 2008 Jeg ville nok gjort det.. Hvis ikke må du enten være forberedt på att du kan sitte igjen med 3-9 unger.. Er ikke bare bare å få gitt bort puser heller! Kanskje lett like før jul, men er MANGE som gir bort puser.. Var på finn og så her om dagen, og det var masse masse masse katter der.. Har selv måtte ta avgjørelsen om å avlive noen en gang, da pus overraskende fikk barn, og det var alt for mange, og alt for mye som skjedde fra før.. Det var KJIPT! Ville heller tatt det ved en abort! Følte meg jævlig, men det var nødvendig.. Og de var bare en dag gamle, hva om du har de i flere mnd før du finner ut av att du ikke kan ha de?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #32 Skrevet 22. november 2008 Katten har det fint. Dette skjedde i går, og hun har begynt å gå rundt i huset allerede. Spiser fint, og gir henne smertestillende hver 24.time pr veterinærens ordre. Det var 9 kattunger i magen hennes, og termin ville vært uka før jul sånn ca. Vi har nettopp klart å kvitte oss med 8 av 9 av kattene hun fikk i sommer, så nå har vi altså tatt avgjørelsen om å avslutte svangerskapet hennes, sånn at hun fikk slippe. HI
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #33 Skrevet 26. november 2008 Pussige greier: mora ammer kattungen sin.Har ikke diet den på flere uker, og nå har den begynt igjen. Merkelig oppførsel. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå