Gå til innhold

Hva har dere for stol til minsten når han /hun skal spise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillen her er 8mnd o vi lurer på hva vi skal kjøpe for stol...

Skrevet

Her har vi kun Ikea høystol med brett. Kjempebillig og kjempefornøyd. Men sikkert mange andre flotte stoler andre vil anbefale. :-)

Skrevet

Vi har og den Antilopestolen fra IKEA, kjempefornøyd, for da kan hun ha mat eller leker å legge på det brettet foran! :) Er ikke avhengig av å ha henne ved middagsbordet da! :)

Etterhvert som hun blir større så kommer vi nok til å skaffe en Tripp-trapp-stol! :)

Skrevet

Har sofus som kan slås ned til stol og bord. Test-verstingen:-) Stolen er super! Testen stemmer ikke. Den ble ikke testet etter bruksanvisningen.

Stolen er utrolig grei nå som hun er liten. Kan ha henne både ved spisebordet og stuebordet i samme høyde som oss. Også et ypperlig "lekebord". Kan sitte lenge og kose seg. Det kan hun jo også gjøre på gulvet, men jeg slipper å vere redd for at hun skal bikke bak og slå seg. Er ikke helt stø ennå.

Kommer nok til å kjøpe tripp trapp etter hvert. Den passer jo for små også, men jeg ville ha sofus også siden den kan slås ned.

Bilde av den på babyshop.no tror den er på tilbud også

Skrevet

Vi har også IKEA stolen og er super fornøyd. Den er lett å rengjøre og fin siden du kan kjøpe med bord til stolen=)))) Vet at han får tripp trapp stol i 1 års gave, men den kan han ha for evig og alltid.

Skrevet

Vi har også testværstingen!! Er superfornøyd med den, og gutten vår elsker stolen sin!!:-)

Men kjempefarlig er den!! Men da må du gå fra ungen din, og gjerne bli borte en stund;-)

Skrevet

me ha kiddo tripp trapp...veldig fornøgd

Skrevet

Lille Solveig (10mnd) har to steder å sitte - hun har en Tripp Trapp stol ved spisebordet, og så en sånn reisestol som er festet på benken på kjøkkenhalvøya. Hun spiser frokost og lunsj på kjøkkenet, og middag sammen med oss ved spisebordet.

Skrevet

Antilop fra IKEA! ;D

Kjempepraktisk! Lett å rengjøre og pakke sammen.

Eneste er at den er litt stor, så vi kjøpte sånn universal pute fra babydan til å ha oppi, og den passer perfekt.

Skrevet

Jeg skal kjøpe testværstingen på mandag. ;)

Hadde sånn da jeg va rliten, har flere venninner som har hatt den til sine unger og jeg synes faktisk det er tryggere at jeg må sjekke manuelt at den er låst. ;)

Skrevet

Vi har Ikea sin Antilop til vår jente på 8 mndr, et must med bord foran. Både vi og hun er kjempefornøyde!

Skrevet

Har IKEA stolen og er superførnøyde. Så kjekt at man lett kan ta av beina og ta den med på besøk til andre.

Kommer til å kjøpe tripp trapp eller lignende når IKEA stolen er forliten.

Frøkna er 8 mnd neste uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...