ballblom Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Bestilte julekort forrigeuke, og idag kom de i posten. Eneste problemet er at kortet er uten bildet jeg hadde bestillt på - bare en svart firkant der bildet av min skjønne gutt skulle være. Teksten vi valgte er riktig, men bildet mangler altså :-/ Og jeg vet med sikkerhet at jeg bestilte med bilde selvfølgelig ;-) Flere som har fått feil? What to do?
jentahans Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Jeg er kjempe fornøyd me de, alltid fått riktig. tror nok de ordner dette om du skriver en mail og sender i retur..
*snart mamma til 2* Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Venninna mi er absolutt ikke fornøyd, mye rot og forsvunnende bilder=(
ballblom Skrevet 21. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2008 Tenkte jeg skulle si ifra at jeg snakket med de på telefon idag, og en veldig hyggelig mann fortalte at det hendte seg det ble problemer på serveren slik at sånne ting oppstår. Men at jeg bare skulle sende tilbake kortene så skulle jeg få tilbakebetalt summen jeg hadde brukt :-) Positivt overrasket over god kundeservice :-)
jentahans Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Ja alle kan gjøre feil men så lenge de retter oppi det så
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Ja.. vi har bare hatt problemer med dem ... i tillegg fikk vi skikkelig DÅRLIG service når ting skulle rettes opp i. Bruker Fotoknudsen heretter :=) ..og er veldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå