Gå til innhold

HJELP ang søvn og våkning å gråting om natta 10 mnd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun gråter om natta, jeg har alltid trodd hun var våken å løpt inn til henne, men da hun får smokken så sovner hun igjen....

Nå i d siste har jeg sett at hun er i søvne... trenger jeg ikke gå inn til henne da? jeg våkner jo uansett når hun lager en lyd, så da kan jeg liksågodt gå inn til henne, men avogtil er d så mange ganger om natta at jeg blir gal....

Er det slik at di gråter litt i søvne? er d ikke nødvendig å gå inn å gi di smokk eller vann da?

Hva skal jeg gjøre? går d ann å få henne til å slutte med disse "oppvåkningene"??

Skrevet

Bare 8,5 mnd her, så kan ikke helt hjelpe, men når jenta mi våkner om natten så har jeg (som regel) en regel om å telle til 200 før jeg går inn. Og det er utrolig mange ganger hun roer seg selv og sovner igjen. (å telle til 200 tar vel 2-3 minutt). I natt våknet hun rundt 3 med ganske sår gråt, og jeg var sikker på at hun våknet, men jeg talte og når jeg kom til 170 var hun stille igjen ;). Natten før var jeg raskere inne hos henne, og da hadde hun bare snudd seg rundt og sovnet igjen ...

Det beste er jo at de finner søvnen selv og ikke trenger oss til å putte inn smokk o.l. så jeg synes du skal vente noen minutter før du går inn og se, ofte kan det være litt drømmegråt, tror jeg.

(selvsagt ikke om det er sterk, akutt gråt der du mistenker at hun har funnet på noe tull ;)).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...