rotus77 Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Hei. Sliter med hva vi skal kjøpe. Har lyst på en trehjuling. Noen som har erfaringer med deisse vognene????
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Ok. Et råd; har du lyst til å se barnet når barnet sitter i sportsdelen? Ja? Velg Teutonia. Hvis ikke. Velg Mountain buggy/OTH. Jeg synes OTH er overlegen når det kommer til trille-egenskaper, ryggjustering og så har den tilgjengelig handlekurv.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 hvordan oth er,aner jeg ikke men har hatt teutonia selv, brukte den 5 mnd....sier vel sitt om hvor fornøyd jeg var... ville ikke valgt teutonia!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 OTH er den vogna med absolutt best trillekomfort av alle vogner på markedet. Som sportsvogn er den helt suveren. MEN som dypvogn mangler den mulighet til å vugge barnet og bagen er ikke lun i det hele tatt. Jeg syns også perioden fra 6 mnd - 1 år er dum da vogna ikke kan snus mot deg. Det jeg ville ha gjort var å kjøpe en pent brukt emmaljunga eller simo dypvogn og så byttet til OTH når barnet ble 1 år. Teutonia spirit syns jeg virker veldig vinglete og den bråker sinnsykt. Det er i tillegg dårlige luftkanalhjul på den. fordelen er at du får babyen mot deg når du triller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå