Gå til innhold

Hvordan er sexlysten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har værtså trøtt og sliten at jeg ikke har tenkt tanken en gang de første månedene. Har vært kvalm, trøtt og sliten hele tiden....stakar samboer :-). Nå er han i bedre humør for energien min er kommet tilbake, er 11+5 og føler meg mye kvikkere

Gudsjelov at det er flere :-) Har vært og er så trøtt at bare tanken har slitt meg ut. Nå fikk jeg beskjed om at både blodprosenten min og jernlageret var for lavt så det kan nok være litt av årsaken til trettheten.Får håpe energien kommer tilbake snart så gubben får noe og glede seg til :-)

formeg så har den både vært der og overhodet ikke vært der. det flyr nesten like mye opp og ned som matlysten min. håper det blir bedre nå som jeg er kvikkere. stakkars samboer. han blir sprø. tror han er litt lei av mine anstrengelser for å omtrent skyve han vekk. må være veldig frustrerende og særlig siden jeg ikke mener å gjøre det

• 2 uker senere...

Annonse

Sexlysten er vel ikke helt den store, men jeg stiller opp ! ... og det er ganske deilig når man først kommer i gang :) Og så blir jo "gubben" litt ekstra grei etterpå :)

Dessuten sover man så utrolig godt etter "fullført løp" ... og jammen hjelper det ikke kvalmen også :)

Sexlysten tok seg rett og slett opp de første ukene - sjelden hatt så mye sex :-) Men, nå som jeg begynner å legge på meg, få mage og greier, så kjenner jeg at selvtilliten min daler litt og har ikke lyst å bli tatt på eller sett på... Vanskelig å omstille seg. Gleder meg til å få ordentlig mage, sånn at jeg ikke bare er "tjukk" lenger :-) Lurer på åssen det blir med sexlysten da? Hm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...