Gå til innhold

Hun voknet etter at jeg hadde lagt henne for kvelden og ILLSKREK!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke sånn vondt skriking, men hysterisk skriking, som om hun var livredd! Kan hun ha drømt? Hun er 4 mnd snart, er det mulig?

Jeg ble livredd selv, for hun ga seg ikke, holdt på å illsrike i over en halv time, så fikk hun litt mat, grein litt til så roet seg, lagg ca to timer med meg på sofaen før hun sovnet igjen.

Hva kan detta ha vært?

Skrevet

Sånn gjorde gutten min rundt 4 mnd alder også...og kan gjøre det innimellom nå også.

Jeg også lurer fælt på hva dette er....men jeg tror de drømmer

Flere som kan svare?

Skrevet

Jenta mi på 9 uker gjør akkurat samme men midt på dagen...Hun har en tendens til å suge på fingrene. Hun skraper seg opp inni munnen å får sår..Hun kan gråte lenge å kjipper seg flere ganger å gråter fordi det er vondt.

Skrevet

Sånn våkner jenta mi etter hver eneste lur på dagtid, har gjort fra hun var noen uker gammel, er 6mnd nå. Tror hun drømmer, men lurer også på om hun er uvel når hun våkner, for hun bruker så lang tid på å kvikne til... Men jeg tar henne opp med en gang og holder henne inntil meg til hun roer seg.

Men det kan jo ha vært et mareritt jenta di har hatt? Siden hun brukte så lang tid på å sovne igjen?

Skrevet

sånn har det vært her de siste dagene også. Lille gutt er 4 mnd neste uke. Men det skal også sies at han er utrolig tett i nesa og ikke helt i form. Men tenker det kan være en blanding av drøm, og det at det er en veldig vokse periode både for kropp og inntrykk så mat trengs det mye mere av;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...