Gå til innhold

kor fort kjem symtoman?? treng hjelp :P

Iselin20

Anbefalte innlegg

Har prøvd å bli gravid i 3 måna nu. eller 2 sn siste mån bestemte vi åss før å vente tell sommer før å prøve igjen så d blei vårbaby2010 :) men nu.... hadde første dag på sist mens 29okt. å igår blei eg plutseli kvalm å kasta opp på jobb. idag fikk eg svimmel "annfall" å veldi kvalm. e i fin form ellers å går fort over. kaste opp å så e eg fin.. e å øm i ryggen..

MEN hr inga følelse i magen. kjennes ikke ut som at dr e nåkka inni dr.. :) e litt opp blåst i magen. mye luft på natta..

Syns d e så tili at eg tør ikke tru at d kan være baby på gang.. :P

hadde el. 12nov. å kan jo ikke ha symtoma allerede nu da?? kan eg vell???

Fortsetter under...

Det kan være du er gravid, eller det kan være et sterkt ønske om å være gravid. Det er ytters få som kjenner det i magen med en gang, men jeg er en av de få, så det er ikke umulig du er gravid. På meg kom ikke kvalmen og svimmelheten før litt ut i 2 mnd, men jeg kjente det i magen allerede fra 1 uke (begge gangene). Kjente det også på brystene, de begynte å klø?!?

forje måne hadde eg ett STÆRKT ønske å tenkte mye på d.. men da merket eg ingenting. ikke dårli ingenting. denne mån hr eg lagt tanken fra mg før trur d går fortare om man ikke tenke så mye.. :) hr ikke tenkt på d å vi hadd bestemt åss før å vente tell sommer før å prøve igjen. mn nu bynne eg nu å lure litt hr.. hr litt små smerta i magen. :S å kvalm. idag hr formen vært fin.. litt kvalm me ikke oppkast.. e utruli spent nu på ka som skjer. lure bare på katti d vil vises på en test :P

Så spennende! Det er absolutt symptomer på at du kan være gravid, men gravid-symptomer er nokså vage og kan alltids forklares med andre ting. Det er også så utrolig individuelt hvilke symptomer man får og når i svangerskapet man får dem! Vær tålmodig. Du kan ta en test fra den uken du skulle hatt mensen...noen ganger kan det lønne seg å vente enda noen få dager. Ser det er lenge siden du skrev, så jeg er litt nysgjerrig på om det viste seg å være et kryp inni magen din? :-)

Annonse

va negativ test.. mn veldi svak negativ. å fikk mens på dagen. mn va over på 3 daga å eg har bestandi dn i 6 7 dag å blør MASSE MASSE.. å nu hr d vært lyse blødninge å hr ikke hatt mens smerter å til vanli blir eg mega syk å senge ligganes.. e veldi veldi plaga me mensn.. :( mn denna gangen hr d vært en lek.. minus all spyinga..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...