Edelweis Skrevet 20. november 2008 #26 Skrevet 20. november 2008 klubb, å det spises med saltflesk og brunostduppe med sukker på=) namme.. er kjempe godt. men ikke så sunt da! kan spise masse av den duppa jeg ass.
erteposen + 4 Skrevet 20. november 2008 #27 Skrevet 20. november 2008 Vokste opp med poteter, men bruker det ikke selv. Bruker rabbestappe, brokkoli, sprøstekt bacon og mørpølse inne i ballen. Lager det svært sjelden. Tar for lang tid i ukene.
Mayken Skrevet 21. november 2008 #29 Skrevet 21. november 2008 Kaller det potetball. Spiser med poteter, kålrabi, pølse, saltkjøtt, bacon, smeltet smør og ketchup. Har mør inni ballen. Og så må det være Kefir til å drikke ved siden av. Nam, nam....laget det senest på mandag, man da var det leeeeenge siden jeg hadde laget det sist. Synes nesten det er bedre dagen etter når jeg kan steke dem jeg:)
Gjest Skrevet 21. november 2008 #30 Skrevet 21. november 2008 Jeg er klin lik deg på det området ... samme tilbehøret og alt. Jeg liker også å bruke grovpølse/sognemorr til, er vant med det fra sunnmørs-middagene til besta :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå