Gå til innhold

Ins etter hcg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått time til HCG på Riksen førstkommende onsdag. Regner med at vi får positiv EL-test noen få dager etterpå.

Har det noen negativ effekt å ha vært inne til hcg så kort tid før ins?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed av Stork om at det bare var å komme, og det var også en dag etter HCG. Selvfølgelig avhengig av at HCG viste åpne leggledere. Valgte å avvente da et evt barn ville fått termin i jula... Men tydeligvis ingenting i veien for ny inseminasjon. De sier jo også at sjansen for vellykket resultat er litt høyere de første mnd etter HCG siden du har blåst opp egglederne skikkelig. Lykke til!

Skrevet

Jeg fikk sjekket mine eggledere på en mandag, og ble inseminert førstkommende fredag - kan ikke si jeg har noen grunn til å klage på det resultatet (23 uker gravid i morgen)..

Skrevet

Takk skal dere ha!

Da satser vi på en tur i månedsskiftet :)

Skrevet

De mener jo faktisk at det er en fordel - sjansjene for å bli gravid øker etter hcg/gjennomskylling :-)

Skrevet

Det er godt jeg bestilte røntgenkonrastundersøkelse av eggledere og ikke graviditetshormonet..hehe

Jo det stemmer det anonym..går litt fort i svingene her bare...

HSG = Røntgenkontrastundersøkelse

HCG = Human chorionic gonadotropin/Svangerskapshormonet

:)

Skrevet

Jeg fikk beskjed av legen på Rikshospitalet at røntgenvesken trekkes veldig raskt opp av kroppen! Så ingen bekymring, det er bare å reise til inseminasjon!

Og det er riktig som anonym her skriver: HSG= røntgen av eggledere,

Hcg= Graviditets hormonet. :) Jeg tullet mye med det der før, he-he

Skrevet

Jeg ble gravid etter HSU. Var til vannskanning på en tirsdag og ble insem. på torsdagen, og ble gravid! Det var 6.insem. så tror det hjalp!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...