Gå til innhold

Jenta på 3,5 mnd vil ikke ha flaske. Føler jeg har prøvd alt nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden hun var 4 uker forsøkt flaske, men hun vil bare ha puppen. Har prøvd Aventflaske, Nuk og MAM. Har prøvd med 1 hull og 2 hull i flaskesmukken. Har prøvd med morsmelk og med to forskjellige erstatninger (NAN og Hipp). Har fått mme på sprøyte og det går fint, men hun vil ikke drikke noe mer en rundt 20-30 ml fra sprøyte. Hun har skikkelig matvett ellers, men vil bare ha puppen. Hun vil heller ikke ha smukk. Noen som har opplevd det samme? Noen tips??

Skrevet

Har du prøvd flasken fra http://www.akgrieg.no/???

Den er veldig god for barn som ikke vil ta flaske. Er ikke så dyr heller, og den eneste giftfrie flasken på markedet. Verdt å prøve?

Skrevet

Takk for tips! Har bestilt en flaske og en smukk nå (men dette blir det siste merke jeg prøver altså..hehe) Er det noe annet jeg burde gjøre for å få henne til å ta flasken?? Noen som har barn som først ikke ville ha flaske, men som etterhvert begynte?

Skrevet

Lykke til! Og si ifra om disse flaskene hjelper. Vi har en liten en på snart 4 mnd, som heller ikke vil ta flaske. Har prøvd Avent og den du akkurat bestilte .. Men hun vil bare ha pupp!

Vi fikk tips om å sette på 1-2 sukkerkorn på smukken, da blir det ekstra søtt og babyen skal visst nok like dette -- ikke vår datter, men kanksje din?

Skrevet

Hehe. Sukker ja. Har en gang tatt kokt sukkervann på flasken, men hun bare spyttet ut og smilte. Ingenting slår pupp! Det er jo ikke krise, men hadde vært litt greit om hun kunne tatt flaske en gang innimellom;)

Skrevet

Det hadde vært nyydelig!

Det verste med oss er at hun faktisk tok flaske da hun var 1 mnd - men vi visste ikke at vi måtte vedlikeholde det, så hun tar ikke flaske mer - og nå er hun blitt mer "utspekulert! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...