Gruffalo Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Eller er det noen forskjell. Det er vel rundt 70% ull i krinkel ulla tror jeg..
anesam Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 aner ikke, men fikk en krinkelull dress til snuppa! den er helt super!! =)
Gruffalo Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 Ja, de er fine. Tenkte å ha en krinkeldress til pysj når det blir litt kaldere, men er usikker på om den varmer like bra som 100% ull.. De er ihvertfall litt tykkere enn ull dressene
~sjiraff~ Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Det blir vel nesten ett fett gjør det ikke? Det er vel poltiamid superundertøy, fleece o.l. er laget av? Dermed holder det også godt på varmen. Så lenge det ikke er bomull så er jeg fornøyd ) Har også en krinkelulldress til junior, veldig god, myk og varm.
Odine! Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Jeg skulle tro at Krinkelulla er mer slitesterk. Har arvet noen 100% ull strømpebukser, og de var reparert noen ganger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå