Gå til innhold

Kul/kjertel i brystet på 10 dager gammel baby. Er det vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget i kveld at jenta vår har en kul i hver pupp. Jeg tror ikke hun har hatt det før i kveld, da tror jeg iallefall at jeg hadde merket det. Er det vanlig at jentebabyer har det eller? Jeg kan ikke huske at gutten vår hadde noe sånt? Bør jeg bekymre meg eller er det normalt?

Skrevet

Jenta mi har det og. Tror det er normal, de skal jo få pupper når de blir eldre og de er sikkert født med littegrann . . . :)

Skrevet

Det er helt normalt.

bare hovene jertler pga hormoner...

Guttungen min hadde det et par uker så gikk det over..:=)

Skrevet

Det er nok bare hormonpåvirkninger etter fødselen.. De sa hvertfall på sykehuset at de kunne få det etter fødselen.. At jenter tom kunne få en menslignende blødning fra skjeden.

Det er nok helt normalt :-)

Skrevet

Ja jenta mi hadde også "minimens" et par dager.. merkelig!!

Skrevet

Så godt å høre at det er vanlig. Huff, man tenker jo det verste med en gang, men jeg regnet med etterhvert at det ikke var noe å bekymre seg over:-) Takk for svar!

Skrevet

Snuppa her hadde også det, så jeg spurte helsesøster. Hun sa det var helt normalt. Det kan også komme litt væske ut av puppene deres, det kalles heksemelk. Både hovenheten og evt melk kommer visst av hormoner som har gått over fra deg til babyen.

Nå er snuppa her snart 5 uker og hun er ikke hoven lenger. Er vel et par-tre (?) uker siden det sluttet å komme melk ut også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...