Gå til innhold

Noen som vil bli kjent med meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er straks 35 og venter nr to - har byttet mann og er ikke gift, men lykkelig likevel:-)

Har termin i slutten av mars09 - junior får to flotte storebrødre da vi har en fra før begge to, på hhv 16 og 7 år.

Er ikke fra byen originalt, men har bodd her i snart 12 år, så jeg føler meg vel ganske inngrodd etterhvert... Men - en gang Bergenser alltid Bergenser! På klingende østlandsk;-)

Kommer du på Jonas B Gundersen 2.12?

Vet ikke hvor mange som var der forrige gang, men ganga før det var vi vel åtte stykker med ulike terminer. Folk faller fra - naturlig nok:-) og kommer til!

Stikk innom da vel! Personlig synes jeg det er utfordrende og spennende å tørre å treffe nye mennesker på denne måten!

Jeg er 1973-modell og vi venter vårt andre barn, førstemann er nå blitt 4 og ett halvt år. Termin er allerede mandag 1. des, så nå er vi ganske så klare!

Ta en tur på treffet som er satt opp tirs 2. des, forrige gang var vi 6 stk på Frk Larsen (3 fra gangen før der og 3 nye). Jeg kommer og Siv som har satt opp treffet kommer, så sant vi ikke er på føden da..men vi satser sterkt på å komme siden 2/12 er dagen mellom våre to terminer :)

Høres veldig koselig ut og tror jammen meg jeg stikker med:-)

Hvis jeg ikke treffer deg IngSnild pga fødsel, så må du ha lykke til !!!!!!

Ellers så ses vi vel på tirsdag 2.12 :-)

PS!

Er det bestilt bord på et spesielt navn?

Annonse

Regner med å gå over tiden denne gang også, gikk 10 dager over forrige gang! Så vi ses nok om en god ukes tid ja :) Siv bestilte bord forrige gang og skrev det på "Barn i magen treff", dersom vi blir flere enn 4 stk kan det jo være greit å gjøre det denne gang også. Vi får følge med den neste uken og evt gi beskjed til Jonas B. Gundersen restaurant, det er det samme hvem som ringer og gir beskjed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...