Gå til innhold

hvor mange stemmer dette til?? gutt/jente??

Gjest

Anbefalte innlegg

så på babyverden et kinesisk fødselskart,som skulle finne ut om du får gutt eller jente. lure da på kor mange dette kartet har stemt til som har vert på ul,eller født!!!???

babyverden.no --> er gravid --> blir det gutt eller jente --> kinesisk fødekart...

spennende å hør om d stemme t noen.. i følge meg skal jeg få en gutt!! så d bli arti å se på første ul. =)

Fortsetter under...

hei jeg skal i følge både kinesisk fødselskart og den test deg selv få en gutt men ul i uke 18 viste ei jente..

skal på ekstra ul nå i uke 32 (om 2 uker)for å sjekke morkaken..

får da sjekket en ekstra gang for sikkerhetsskyld..

håper på jente da, har kjøpt endel rosa, kjipt viss d e feil, kan nesten ikke ha rosa på en gutt :P

ifølge kinesisk fødekart på babyverden skulle jeg ha en jente, og jeg fikk en jente:)

men måneden unnfangelsen fant sted er bursdagsmånden min, jenta ble unnfanget dagen før fødselsdagen, så sånn sett ville jeg da vert 23 (som viste gutt), men siden det var dagen før var jo alderen 22, og da stemte det med jente.

tror det er mye good will, og hadde ikke satset på kjønn utfra det kinesiske fødekartet selv iallfall:)

men lykke til, blir spennende å se!:)

• 2 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Den stemmer for meg - Gutt :D

Jeg hadde lyst på en gutt nå som første barn, og jeg og kjæresten fulgte derfor rådene som man kan finne i denne artikkelen for å øke sjansene for å få gutt: http://www.babyverden.no/templates/Article____378.aspx

Var selvsagt ikke det viktigste for meg at det ble en gutt, men var jo litt morsomt å prøve. Å jeg kan jo ikke si at de ikke fungerte, for det er jo en gutt som ligger i magen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...