Gå til innhold

HVOR JOBBER MANNEN DIN, OG FÅR DU VÆRE MED PÅ JULEBORD?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, jeg får lov til å være med han, men det passer ikke for meg i år:( På jobben min har vi årsfest i januar og da skal han være med. Har julebord for min avdeling neste helg og det er bare for damene på jobben.

Skrevet

selvfølgelig hadde jeg fått blitt med, om de skulle ha hatt julebord. Men i år skulle firmaet droppe det....:((

Gjest Sauen - uke 13
Skrevet

Han jobber i Orkla, og jeg får være med. Spanderer hotell, mat og alkohol. Syns det er kjempekjekt, og gleder meg=)

Skrevet

Det kan jeg ikke si og nei, jeg får ikke være med

Skrevet

Vi har samme arbeidsgiver, så vi får gå på julebord sammen.

Skrevet

jeg jobbe og i tine, men hos oss får vi ha med partner på julebordet som bedriften har, mens ved den avdelingen jeg jobber har julebord får han ikke være med. Min samboer jobber i et anleggsfirma og der får partner lov å være med.

Skrevet

Han jobber to steder og ingen av den inviterer med partner.

Jeg jobber kun ett sted, heller aldri julebord med partner.

Skrevet

Han jobber i et stort, verdensomspennende, delvis statseid firma, og jeg får være med på hans julebord. Jeg jobber i skolen, og vi får ikke ta med partnere (men vi betaler jo selv også, da). I år får ikke jeg være med på julebordet til jobben min engang, for de glemte å invitere meg siden jeg var sykemeldt da lista kom opp...

Skrevet

Jeg får ikke være med.. Og bryr meg egentlig ikke.. Jeg hater slike sosiale tilstelninger. Vil nesten ikke på mitt eget julebord engang.

På jobben til mannen min, så er det et skikkelig mannemiljø.. Jobber så og si ingen damer der, utenom ei på 50+. Så her samler alle mennene seg til en skikkelig fyllekule med bestillingspizza.. Ser ikke på det som julebord, men men.. Vet at jeg er heldig som slipper og sitte alene hjemme og være sjalu. :P

Skrevet

Han jobber i en privat bedrift og de har ørten ulike julebord - jeg får være med på ett av dem. Jeg jobber i staten og vi får ikke ha partnere med oss på julebord.

Skrevet

Sauen-uke 13, i hvilken del av Orkla jobber mannen din? Min jobber i Orkla finans, og der får de ikke ha med følge....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...