Gå til innhold

HVOR JOBBER MANNEN DIN, OG FÅR DU VÆRE MED PÅ JULEBORD?

Anbefalte innlegg

Skrevet

SYNS DET ER BLODIG URETTFERDIG, HVER NOV GÅR MIN MANN PÅ KUNDE JULEMIDDAG, FÅR JO ALDRI VÆRE MED JO.

Skrevet

Får han være med når din jobb har julebord? Her er det motsatt; han får ikke være med meg, men jeg får være med hos ham.

Skrevet

Jeg får være med han, men han får ikke være med meg. Jeg jobber i privat barnehage. han jobber i privat bedrift.

Men en gang i året har vi fest med følge.

Skrevet

Jeg får aldri være med på noe som helst i bedriften mannen min jobber i. Ikke julebord, sommerfest, høstfest, vårfest, eller andre sammenkomster. Han jobber i Tine.

Skrevet

Jeg får være med, men gidder stort sett ikke og han gidder ikke å være med meg heller. Slitsomt å ha med en som ikke kjenner noen.

Skrevet

Han får ikke være med meg. Men jeg får være med han. Har bare vært med en gang foreløpig, spørs hvor mange flere det blir.. han jobber i bilfirma, jeg som konsulent.

Skrevet

I min manns firma har de ikke julebord. Men hver oktober reiser de på et eller annet hotell hvor ansatt og partner får være med, med alt inkludert en hel helg!

Skrevet

Mannen min jobber på fabrikk, jeg får ikke være med:( Han har spurt, men det ble for dyrt, fikk han til svar.

Skrevet

JObber hos Toyota. Får være med hvis det er med partner i invitasjonen. Men har ennå ikke vært det da så lenge vi har vært sammen.

Skrevet

Tidligere har vi fått være med, i år hadde de kun råd til å lage fest for de ansatte (bygg og anleggsbransjen). Da jeg jobbet hadde vi kun for ansatte - liten bedrift med begrensede midler.

Mannen har også flere fester i løpet av året (de har klubbkasse hvor de sparer 100kr mnd hver og et styre som arangerer noe moro i løpet av året, noen ganger blir vi bedt, andre ganger er det "guttekveld") )

Skrevet

Jeg er ikke med han og han er ikke med meg. Synes det er helt greit.

Skrevet

Han jobber i Forsvaret og jeg får være med på en av julebordene. De har hatt ett for avdelingen han jobber i, men nå skal de ha et stort et for hele arbeidsplassen å der kan alle ha med en partner.

Skrevet

Min samboers jobb har ikke julebord med partner. Det har da og med at de er 300 stk som jobber der.

På min jobb har vi ikke julebord.

Skrevet

Han jobber i en privat industribedrift. De har sommerfest UTEN partner, men julebord MED partner.

I min besdrift har vi aldri hatt med partner.

Skrevet

Motek, og ja..

Men han har aldri fått være med meg.. Dumme jobben min.

Skrevet

Mannen min sitt julebord er for der som jobber der, og det passer meg bra!

Har ikke noe behov for å være en del av den verden -syntes det er greit at han kan ha noe for seg selv.

Han er elektriker.

Der jeg jobbet tidligere fikk han være med, men det var litt anderledes for han kjente alle jeg jobbet med (liten bedrift).

Skrevet

Min sambo er butikksjef på Byggern, og jeg var meg på Julegalla 2008 sammen med han.. med masse kjente artister, kjempemoro :D

Men han får ikke være med meg.. bare for ansatte..

Skrevet

Jeg tror mange bedrifter foretrekker uten følge fordi det er en kveld hvor kollegaene kan "bonde" uten å snakke jobb. Det blir uansett annerledes stemning dersom man har med seg partner. Jeg syns i alle fall at det er greit å ha en fest i året hvor man møter sine kollegaer uten å måtte passe seg for å ikke være interne osv..

Skrevet

Sier ikke hvor, men ja jeg får være med om jeg vil. Jeg vil dog ikke og da går ikke han heller desverre.

Skrevet

Jobber som stilasmontør , og de har julebord uten følge. Bare gutta boy's! I år skal de på go cart , og jeg er sjalu!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Synes du heller bør stille spørsmålet hvorfor du har lyst å være med på kundejulebord med jobben til mannen din. Rart.

Skrevet

Han jobber i et privat firma og jeg får være med på julebordet, som varer en helg :) Han får ikke være med meg. Jobber i privat sektor, helse.

Skrevet

Nei, og han får ikke være med på mitt. Vi jobber begge i staten, og må betale egenandel på julebordene selv.

Skrevet

samboeren min jobber for et håndverkerfirma og jeg skal være med på julebordet som går over helgen. utenlandstur :)

Skrevet

Han jobber innen salg og jeg får alltid være med.

Han får ikke være med på mine julebord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...