Gå til innhold

Treff på Passagen i Larvik 27. november kl 12:00

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter. Leste meldingen fra Line Christin om at hun hadde nevnt for dere at vi evt kunne være hjemme hos meg neste gang. Jeg har fått så mye kynnere, men vet jo ikke om det varer. De er vonde og ubehagelige. Dere kan lese litt mer om det i kompliserte svangerskap, der er det en tråd som det står flere andre navn og mitt i overskriften (nr 2 ovenfra tror jeg) og der kan dere jo lese om åssen det går...

Jeg orka ikke å komme i dag pga kynnerne kom så tett og var så vonde. Og jeg vet jo ikke om de påvirker livmorhalsen eller ei heller, tror ikke det da. Skal til gyn på mandag igjen.

Men vi kunne jo tatt treff hjemme hos oss til uka kanskje. Ikke nødvendigvis hos meg, er jo begrensa hva jeg klarer å diske opp med av lunsj nå om dagen da, hehe. Men hadde jo gått an å ta det på rundgang, det blir jo enklere når vi har fått babyene våre også, håper vi fortsetter å treffes :)

Prates snart da, gi meg tilbakemelding på hva dere vil og hva som passer for dere da. Så ser vi hva som skjer. Kan jo hende formen blir bedre utover i neste uke også.

Heisann!

Jeg prøver igjen jeg.

Vil gjerne treffe andre med voksende mage.

Tror jeg skal greie å rekke det denne gangen. Må innom legen på dagen en gang. Men kan jo prøve å få en time før tolv. Burde gå om jeg ringer tidlig. Men jeg vet jo selvfølgelig ikke da..

Gosh 15+2

Jeg ønsker å møtes på passagen da det er så god kakao der.hehe Men dette gjelder jo torsdag kl. 12. Hadde vært veldig hyggelig å treffes hjemme hos deg og.. Nå har jo de fleste fri om dagen så kan du ikke bare be en dag så kan mest sannsynelig jeg stikke innom iallefall.

hilsen Katrine

hei hei. enig med kakaoen ja gitt...og pastaen! :o) kan gjerne komme innom en tur jeg å kumilla..bare å si ifra. godt å høre at det går bedre. gleder meg til neste treff, er hjemme m sykt barn så får håpe han er frisk da. han er i fin form, bare litt feber så jeg kommer nok.

Annonse

helt utrolig artig!!! gratulere såååååå masse, kathrine. hjelp, nå begynner virkeligheten å slå inn her folkens...hehe nå blir det vel baby treff snart og ikke bare magetreff...hehe

jeg rekker å få kommet i morgen iallefall.

og håper det går bra med deg spire i magen! lykke til!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...