Gå til innhold

Når i desember lager dere pepperkakehus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal en gjøre det helt opp mot jul, så huset er "helt" og fint til julaften? Eller kan en ta det noen uker før? Hva gjør dere?

Fortsetter under...

Skrevet

Lager det som regel rundt 12.desember. Da står det og sprer godlukt i stua.

Skrevet

Uansett når det lages så skal det ikke røres før julaften!

Tror jeg skulle ha det på aktivitetsadventskalenderen til eldste i midten av desember.

Skrevet

vi laga det altid tidlig i desember som små, men ingen pynt skulle røres på det som sto i stua. derfor hadde jeg og søsteren min hvert vårt på rommet som vi kunne pitle av så mye snop vi bare ville på. det gikk som regel i søppelet før julaften...

Skrevet

vi lager det 1 desember. :) vi spiser det ikke da, det er bare pynt. baker vanlige pepperkaker som spises istedet. :)

Skrevet

Mamma har tradisjon på å ta med seg snupp og lage i midten av desember (en helg). Skal stå urørt til romjula :o)

Annonse

Skrevet

vanligvis lager vi det ca 12... helgen nærmest da. i år lager vi det nok helgen før for vi skal til danmark helgen 12-14. også er det kjedelig å lage det 20 des når det skal knuses 24 da... kosen er jo å gå å se på det fine huset:)

Skrevet

Aldrig hørt at d skal knuses på julaften jeg. altid stått til 13 dag jul til oss. å vi spiser d ikke. støves jo en del så d går rett i søpla. lager vanlige pepperkaker som vi spiser:)

Skrevet

Jeg mener vi knuser det på 1.nyttårsdag eller noe sånt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...