MammaTilToSmå Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Æsj, gruer meg til å sette inn, men må se å få gjort det snart!! Gjør det vondt? Har hørt at mange får få og sjeldne blødninger. (altså mensen). Hvordan er det for dere som bruker det?
MiaKristin Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Da jeg hadde hormonspiral hadde jeg ikke mye blødninger. Alså, hadde vanlig mensen og den kom omtrent på dagen tre uker etter siste dag i forrige mens. Var ikke spesielt mye heller. Og varte ca 4 dager. Jeg synes ikke det var vondt å ta den inn, men litt ubehagelig bare. Husk bare at det er ikke normalt å miste mensen med hormonspiral! Og gjør du det er nok gravid (det ble jeg)
MammaTilToSmå Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 Ble du gravid mens du hadde hormonspiral????? Hjelp! Og vi som ikke skal ha flere........men gubben har jo helt angst for å sterilisere seg! Han skal gjøre det sier han, men han er jo så redd for sprøyter og sånn. Haha.
MiaKristin Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Jepp det ble jeg. Jordmor og legen min ble helt sjokka. Jeg kjenner to til da som har blit det. MEN det er visst ikke normalt. Var nok bare sånn at man skulle ha barn da;) Hehehe. Skjønner jo litt den angsten for å sterilisere seg da. Dakars:) Men du skal se det går så bra med spiralen så
To prinsesser Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 jeg har hatt den snart i 6 mnd og har ikke blødd noe inntill nå.. tror jg begynner å få mensen.. men er nesten ikke noe. Satt den inn på 6 uker kontrollen og syns den ik var vondt å sette inn:) bare litt ubehagelig. Hmm har hørt på et annet forum jg er på at noen der oxo har blitt gravide med den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå