Gå til innhold

jeg er GRAVID!!!!da blir det to tette her..Jeg er såå lykkelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

må bare dele det med noen!herregud så glad jeg er!

vi har verdens skjønneste jente på 9 mnd og kan ikke fatte at vi kan få oppleve dette igjen!!

Skrevet

Gratulerer så masse!! :)

Jeg savner faktisk å gå gravid, bare 4,5 mnd etter, selv om selve graviditeten bare var stas i mnd 4-6... ;P

Lykke til!!

Skrevet

Gratulerer så mye!! :)

Skal ikke ha flere vi nå, men jeg kjenner jeg får litt savne-følelse når jeg tenker på å aldri skulle gå gravid igjen.......eller få føde......det er jo en sinnsykt stor opplevelse. Men men.

Lykke til da. :-))

Skrevet

Men hvordan gjør du med permisjons penger og slikt da?

Her får vi ikke barnehageplass- så jeg kan ikke gå ut i full jobb og blir jeg gravid da så kommer jeg jo til å få veldig lite i penger i permtia. Vi må bare vente litt vi.

Skrevet

Gratulerer så mye!

Her i gården venter vi litt før vi prøver på nr. 3.... Lurer også på litt av det samme som solskinnstrall.

Skrevet

Jeg savner også å gå gravid . . . Når jeg ser gravide damer tenker jeg "åååh".. MEEEN det blir vel et par år til :) Koser meg mer enn nok med tulla mi nå!!

Skrevet

Gratulerer! Så bra at du er så glad!!!!!!!!

Temmelig sikker på at jeg også er, ikke fullt så glad enda, men mest fordi jeg syns det var ganske pyton å være gravid og tenker på det med jobb og sånn. Når skal du ha? Hvis testene ikke leker med meg blir det i august, men litt usikkert siden jeg ikke har peil på mensen (slutta på cerazette og fikk aldri mensen igjen) Vi kan jo dele litt erfaringer framover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...