Gå til innhold

Dere som har tatt keisersnitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fikk dere til å ha på dere bukser?

Dvs, noe annet enn bukser som er litt løse i livet. Jeg klarer ikke å ha på meg stramme bukser (dongri o.l) enda, blir for vondt i såret da.

Skal nevnes at det bare er 12 dager siden keisersnittet...

Litt lei av å gå med linbukser og joggebukse. :-)

Skrevet

hehe:) dette husker jeg at jeg gledet mg til,,, etter ni mnd med joggebukse var jeg kjempe klar for dongri:) MEN så ble d snitt og kiloene raste ikke akkurat av (noe jeg var overbevist om at de skulle:)),,,,

så jeg tror d gikk ca 2-3 mnd før jeg var oppi de største dongri buksene mine.

ubehagelig til å begynne med, men gikk seg til.

Skrevet

Ja, var ikke akkurat planlagt med keisersnitt...

Prøvde på meg ei dongribukse i går, den gikk på meg, men jeg klarte ikke å ha den igjen... Buksa er jo litt lav i livet i tillegg, og det hjelper ikke akkurat på.

Får vel ha på tights og tunika/kjole da. :-)

Skrevet

7 mnd siden keisersnittet og først nå i det siste funker det sånn noenlunde med olabukser...

Skrevet

2 1/2 mnd siden her og nå tenker jeg ikke over det lenger. Men det var veldig ekkelt i begynnelsen. Kunne ikke bruke truser som stoppet akkurat i såret heller. Men jeg hadde en kompress over ganske lenge. Syns det ble så ekkelt uten selv om de sa jeg ikke trengte det.

Skrevet

snart 7 mnd siden. Og syns enda det er ubehagelig med olabukser..

Også belter..

Skrevet

Junior er snart 4 uker, og jeg sitter her i dongribukse. Har hatt på siden jeg kom hjem egentlig... Vet ikke helt hva som skjedde, men da jeg kom hjem, visste vekta det samme som før jeg ble gravid. Så jeg har vært heldig...

Skrevet

Hei! Jeg ventet nok til det var gått ca 4 uker. Synes det var litt sårt og ømt over såret, og bukselinningen gnagde akkurat over såret.

Skrevet

Her gikk det fort. Etter 3 uker brukte jeg de største olabuksene. Kjente at det var litt ømt i såret men det var verdt det for å gå i litt normale klær igjen. Etter ca 5 uker kjente jeg absolutt ingenting i såret og jeg kunne bruke de samme buksene som før jeg ble gravid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...