Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 heisann. hvordan går det med deg?? hvor langt er dere kommt i adopsjonsprosessen?? Det må være fantastisk å vite at for hver dag som går så er du en dag nermere nruket ditt:D Må si jeg misunner deg, hadde ikke vert i tvil om å adooptere hadde vi vert gammle nok. masse lykke til videre
*sommer* Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Hiver meg på denne tråden jeg også. Håper alt går som det skal selv om det er en papirmølle uten like som tar lang tid. Må nesten si at jeg er litt misunnelig.... det må være deilig å slippe alle medisiner og samtidig vite at dere blir foreldre :-) Masse masse masse lykke til videre. Klem
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Takk for hyggelig hilsen, damer, men vi velger å holde kortene til brystet inntil vi har noe helt konkret å forelle. Men det er godt å vite at dere tenker på meg :-) *sommer*: Å leve et liv uten medisiner, bekymriner, negative tanker og håpløshet er helt fantastisk! Klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2008 oj, skal si snøfilla er hemmelighetsfull;) Du må komme å oppdatere oss når du kan da. Er jo veldig spennende dette. Du er på måte i ett svangerskap, berre at barnet er ikke hos deg. Man vener spennt på å se gutten elelr jenten. Nei, du er kjempe heldig nå, som du sier selv, det må vær deilig å slippe alle bekymringene osv... masse lykke til videre. Vi venter spennt med deg:)
*sommer* Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Skjønner deg godt jeg Snøfilla, hold kortene tett til brystet så lenge du har lyst, men gleder meg til å høre mer senere :-) Riktig god helg. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå