Gå til innhold

klarer ikke å kontrolere søtsuget.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff er så fortvilet, klarer ikke å kontrolere sukkerinntaket. Alt går ned på høykant, til og meg kakes som jeg egentlig ikke liker. Kan spise en hel plate med sjokkolade (de store 200 g) på 2 minutter....Helt sinnsykt...

What to do????

Skrevet

been there....I tillegg til tips som å trene, være ute i frisk luft ol anbefaler jeg å løp på helsekostbutikk og kjøp solaray krom pikolinat og begynn å spis, funker med en gang.

det eneste triste er at "kicket" av å spise noe godt forsvinner ... men er vel det som er meningen : )... men det virker!!!!

Skrevet

Har det nøyaktid likedan og det nytter ikke med alle slags sunne frukter her i hus da nei. Men det som kan hjelpe er å pusse tennene! Ingenting smaker godt da, personlig får jeg ikke lyst på noe å spise da og bonusen er jo rene pene tenner! :D

Skrevet

har prøvd krom tidligere, uten at det funket, men det er verd et forsøk igjen. Herregud det e jo helt sinsykt at det skal gå ann å spise så mye snop, i tillegg går jeg til angrep på nugattiboksen til datteren min, i sjul, da hun kun får nugatti på lørdager....

Er på mor/barn trening 2 g. pr. uke. Vi er egentlig en veldig "sunn"familie med ikke nå lenger når behovet er sååååå stort....

Tuppa mi er 3 mnd. og jeg håper så indelig at jeg kan få litt utbytte av ammingen....

Skrevet

he he ja man kan jo pusse tennene for en periode for å se om suget slipper tak. For man kan faktisk bli avhengig av sukker på samme måte som røyk osv....

Skrevet

Dere må spise mer i løpet av dagen!! om dere ammer trenger der mer energi og søtbehovet kommer når blodsukkeret er for lavt!! Klarer dere å holde blodsukkeret stabilt gjennom dagen vil søthungeren som oftest utebli! Det krever at dere spiser ofte, men ikke så mye av gangen! Gir dere etter for søthungeren går blodsukkeret raskt opp, men også da desverre raskt ned igjen! Å da kommer søthungern fort igjen:) ond sirkel det der....sukker krever mer sukker! been there.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...