Gå til innhold

Teutonia Spirit S3 - Hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst til å kjøpe denne vogna! Har lest mye positivt om den, men også noen som er misfornøyde med f.eks. trilleegenskapene.. Oppleves hjulene som "skranglete"? Tung å styre? Lurer på om noen har erfaringer de kan dele med meg... Jeg liker godt at kalesjen på sportsvogndelen ser lun og god ut, og at det er mulig å ha sitteinnsatsen i begge retninger. Har så lyst på 3-hjuling, og det er visst ikke så mange av disse det er mulig å ha barnet vendt mot seg i sportsvogndelen....

Takknemlig for alle svar!

Hilsen analfabet i vognjungelen:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139143974-teutonia-spirit-s3-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har forøvrig en sånn en, som jeg også skal selge nå da jeg skal bytte ut til en annen vogn.

Mitt barn er nå 1,5 år og vi har vært superfornøyd med denne, ikke tung å styre, ikke vinglete hjul. Stødig og god. Å liggestillingen får du tilnærma flat (noe du ikke får på noen annen 3hjuling)

Å ja, denne kan du ha både mot deg og fra deg. Jeg er super fornøyd, å anbefaler på det sterkeste.

Vi har også hatt denne men må bytte nå da 1,5 åringen er ca 85 cm og ligger ikke lenger godt i sportsdelen. Den blir rett og slett for liten synes jeg... Ellers har vi vært glade i vognen men den holder ikke hele vognperioden... Vi bytter til TFK.

Har hatt vogna i ett år og er kjempefornøyd.

Den er ikke skranglete og kjempelett å trille.

Kalesjen er god og lun, full liggestilling, jeg brukte softbag i sportsdelen fra babyen va nyfødt, pluss også fordi man kan ha sportsdelen begge veier, er også kjempeglad i håndbremsen, bor i bratte bakker :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...