mrs. dalloway Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Noen som kan anbefale en god sparekonto for barn?
snart mor til 3 Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 har dnb sin vi og.. den funker nu som den skal den.. jeg har fast trekk inn til kontoene deres hver måned.. og der blir pengene værende og vokser..sakte men sikkert...
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Vi har ogs DnbNor's Fox og Pia sparekonto.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Vi og! Trekker 200 kr hver inn til den kontoen hver mnd! Høres ikke så mye ut, men blir jo en respektabel sum når Emilie blir 18 år!
*snart mamma til 2* Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Jeg har en kapital konto på mitt navn som barnetrygden og kontantstøtten (når det begynner da) blir satt inn på. Det bruker vi til sparing til lappen og konfirmasjon + evt dyre barne ting som feks bilstol ol. Har ikke laget en egen konto til han men han har en sparebørrse som blir stadig fullere=)
1baby,og 1 spire Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Vi har labb og line konto til vesla her i sparebank 1.
Gjest Skrevet 22. november 2008 #8 Skrevet 22. november 2008 Vi har Glitnir og hele barnetrygden går inn der hver mnd. 7 % rente fra første krone:D Jeg startet kundeforhold med de kun for å ha sparekonto for frøkna. Pengene står i mitt navn. Gå inn på dinepenger.no og klikk under sparing/høyrentekonto (eller noe sånt. Så finner du bankene med best rente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå