pyret&jeg+spire Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Hei! Jeg lurer litt på hvor lenge man kan bruke vevd sjal, har en gutt på 17mnd, har brukt mei tai til nå, men han er ikke så glad i det... så tenkte jeg skulle prøve vevd sjal!!
Yo&La+spire Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Eg bruker vevd sjal enda til jenta mi paa 20 mnd og det gaar helt fint:) De fleste vevde sjal kan brukes til barna er 3-4 aar, saa lenge du orker aa baere da;) Eg synes vevd sjal gir mye bedre avlastning for skuldrene enn meitai, men det er sikkert ganske individuelt....Men anbefaler aa proeve det!
Jim jam & Sunny Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Da bærer du på ryggen, går jeg ut fra?? Jeg har en på 15 mnd som ikke vil sitte mot meg på magen, og jeg sliter med å binde han fast på ryggen når jeg er alene (får IKKE til), og jeg vurderte å sy meg en mei tai. Men jeg sliter med vonde skuldrer, kanskje det ikke er noe poeng med Meitai??
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Mange barn misstrives å bli bært i sjal hvis de ikke har blitt bært i det før når de først er blitt så store. Så var jeg deg, ville jeg har tatt turen innom tettinntil.no, å sett om det var noen bæretreff i nærheten snart, å prøvd sjal før jeg kjøpte det. Men, man kan helt klart bruke vevdsjal på så store barn, jeg bærer fremdeles gutten min på 26 mnd i sjal. (Han går jo mest selv nå som han er så stor da, men hender han blir litt sliten på vei hjem fra bhg, å da er sjalet godt å ha)
Yo&La+spire Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Bærer for det meste på ryggen ja, bare på magen visst det er skikkelig kosebæring, for å få bedre kontakt med henne;) (men det er jo vanskelig å gå mye rundt med en så stor baby på magen da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå