Gå til innhold

I morges kom babyen frem!

Anbefalte innlegg

Det er litt sykt, men jeg tror jeg kjente den kom opp i magen! Det gjorde litt vondt, for det kom så plutselig. Jeg lå i en halvtime og vrei meg og jeg kjente magen ble hard... Så sovna jeg igjen, og når jeg skulle legge meg over på magen (som jeg har kunnet i 4 uker, kunne ikke det de første 10 ukene), så var det en kul i magen! Det var så rart, det skjedde liksom "over natten"... Nå begynner det vel å vokse snart også, da... Selv om magen min har vært oppblåst i noen uker før dette..

Men det var koselig:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139143466-i-morges-kom-babyen-frem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, jeg er også 14+4... Eller 14+5 nå, da.. Jeg har også kjent etter kulen og sverger jeg har kjent spark i en uke nå... Men tro meg, du merker det når kulen kommer!

Jeg har hele tiden vært sikker på at fødsel er undervurdert. Jeg trodde ikke det gjorde så vondt, men det kommer nok til å gjøre litt vondt, ja! Haha, var ikke så godt, men kan jo hende jeg overdriver og.. jeg var jo stuptrøtt.

Vi er like langt vi da - termin 19.mai du også?

Ingen mage idag heller, jeg blir litt frustrert, men regner med den kommer i løpet av kort tid. Dette er mitt fjerde barn, så hadde kanskje regnet med at kulen ville komme tidligere, men når jeg tenker etter, så tror jeg den poppet ut rundt uke 15 forriga gang også. Jeg kan ikke huske at det gjorde spesielt vondt, men kanskje det gjør det denne gangen?

Jeg tror forøvrig også jeg har kjent spark, ikke regelmessig, men sånn av og til. Det er bra, for ellers har jeg i grunnen merket veldig lite til denne graviditeten, som også er en grunn til at jeg virkelig ønsker meg kul på magen så snart som mulig!!!

Da er det sikkert bare jeg som er litt pinglete når det gjelder de strekkingene som skal skje i livmora.. For jeg merker det regelmessig morgen og kveld og det holder på en stund. Var sikkert ikke noe med at magen kom frem.

Jeg har termin 18 mai, så da regna jeg feil på dagene sist innlegg;)

Fire barn, altså? Hva har du fra før?

Jeg har tre gutter - en på 7 1/2, en på 5 og en som straks blir 2. Må innrømme at det hadde vært stas med ei jente denne gangen, men blir glad om jeg får en frisk gutt også! De gutta jeg har fra før har i hvertfall utrolig mye glede av hverandre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...