Gå til innhold

Hva skal dere kjøpe i julegave til småtrolla deres da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke kjøpt enda, og trenger litt inspirasjon :)

Skrevet

Jeg har heller ikke kjøpt enda, og trenger også inspirasjon!

Har tenkt litt på park-a-kid lekegrind, men vet ikke helt... Er det eneste jeg kommer på som hun "trenger". Er det teit å gi en lekegrind til jul? :P

Skrevet

Jeg trenger også litt inspirasjon :)

Vi tenkte på å kjøpe akebrett, men siden hun er ca 10 mnd. til jul er vi usikker på om vi må kjøpe babyakebrett eller et litt mindre "vanlig" akebrett, for hun vil jo sikkert ikke bruke det babyakebrette til neste vinter, eller?

Ellers tenkte jeg på ting til romme hennes. liten sånn barnesofa eller stol kanskje... Er første ungen dette, så vet liksom ikke helt va som er "vanli" :)

Skrevet

mitt lille troll er bare 4 mnd da..og aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe til han

Skrevet

Vi har bestemt oss for å ikke kjøpe julegave til småen, som er 7 mndr. Han får jo "gaver" av oss hele tiden (klær, utstyr, ting som trengs) og har ikke noe begrep om gaver nå uansett. Han kommer dessuten til å få alt for mye av resten av slekta.

Skrevet

Jeg gleder meg til å kjøpe smykkeskrin til tuppa på fem måneder. Et fint et som hun kan ha i "alle år".

Skrevet

Vi gjorde også det samme -satte inn litt penger på sparekonto, men kjøpte ikke egen julegave da eldstemann var noen måneder - nå har vi nr 2 som vil være 1,5 mnd - han kommer nok til å få noe fra storebror, men tror ikke vi kommer til å kjøpe noe til ham. Han fikk så mye når han ble født, + kommer til å få så mye fra andre. :)

Skrevet

Hun har akkurat fått eget rom så hun skal få tre-bokstaver med navnet hennes til å sette på døren :-)

Skrevet

Til storebror kjøpte vi bilsete til jul, da var han 8 mnd.

Tror ikke det blir noen julegave til snuppa i år, blir i så fall noen få ting (klær, en liten leke eller noe). Hun er bare 4,5 mnd. til jul, så hun skjønner ikke så mye av det. Hun får det hun trenger ellers i året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...