Gå til innhold

juni til oktober-mammaer, når passer det å treffes??

Anbefalte innlegg

Tenkte bare se hvilke dager som passer for de fleste...hvis noen har lyst å treffes på Era en gang neste uke. 24. - 28. november.

For meg passer det best mandag 24. eller torsdag 28. nov. på formiddagen, de andre dagene kan jeg etter klokka halv ett ca....

Fortsetter under...

Torsdagen høres greit ut for min sin del, men har greid å bestille frisørtime i byen klokka elleve. Så jeg rekker ikke være der før tidligst halv ett, eventuelt...

Hvor ble det av alle de andre da?? Håper flere kommer, det er veldig koselig med sånne treff. Sist jeg var gravid i 2004, tok jeg mot til meg og stilte opp på et Barn-i-magentreff. Grudde meg fælt for å gå, men uten grunn. Vi var 10 hyggelige jenter som stilte, og vi har møttes regelmessig siden. I permisjonstiden med barna hjemme hos hverandre, og nå har vi fast "klubb" en gang i måneden uten barn.

Det er godt å treffe andre som er i samme situasjon, som ikke blir lei av ungeprat :-)

Ja, har hørt at det ofte har vært mange på BIM-treff og at de har fortsatt med å treffes etter at barna er født. Det hadde jeg og håpet på... Da jeg var på BIM-treff, så var det bare en til som møtte opp og det samme med DIB-treffet. Lite respons blant sommer/høst-mødrene i år ser det ut som...

Skal vi satse på å møtes torsdag, eller finne en annen dag?

Ble liten respons, ja. Kan godt treffes på torsdag, men som sagt kan jeg ikke før halv ett/ett evt. Jeg parkerer på bystasjonen, kanskje vi kan treffes der istedet, hvis vi bare blir to eller tre?

Eller, vi kan prøve med nytt treff neste uke, og se om responsen er større da?? Tror jeg kan alle dager faktisk, fra 1. til 5. desember.

Annonse

Vi kan kanskje satse på treff i neste uke for å se om flere er interessert? Vet nå at jeg ikke kan tirsdag og fredag. Går til fysioterapi og vet ikke når jeg får time neste uke. Får vite det på onsdag... Fint om vi kan avtale dag etter det.

Oi, nå ble det litt respons her likevel. Nå passer det ikke så godt for meg på torsdag, da,skal til frisøren klokka elleve. men jeg forslår at dere andre treffes på Era f eks klokka halv tolv/tolv eller noe, så kan jeg bli med neste gang, evt kommer jeg senere. Hvordan skal en kjenne hverandre igjen, vil noen evt bestille et bord, kanskje? Sender pinnen videre til en annen jeg nå :-).....

Annonse

Skulle inn for å sette opp treff neste uke i steden, men nå ser det ut som det passer i mogen for en del av oss likevel. Blir for tidlig for "jonamam" ser jeg, men kan vel ikke passe for alle...

Har svart trehjuling jeg og;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...