loviss Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Det er jo ikke verst...men det var ikke særlig behagelig. Det tok så lang tid,endte med at jeg ble så dårlig at jeg besvimte midt under uttaket,har aldri opplevd det før:S Sykepleierene måtte holde bena mine oppe så jeg kunne få blod til hodet. Det var ikke særlig gøy nei. Men nå er det jo heldivis over:) Ringte i morges for å høre hvor mange som var blitt befruktet,og det var 14 stk:) Så imorgen blir det insett,håper på å få satt inn 2 denne gang.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 FLOTT! Masse lykke til med innsettingen :-)
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 oj grattis=) det er jo kjempebra=)=)=) nei det er absolutt ikkje behageli med uttak, men det er jo verd det om det klaffer og blir baby utav det=) lykke til!!!!=)
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Off, stakkars deg. Virket ikke å være en så særlig behagelig opplevelse. Men de fikk jo ut mange egg og at så mange ble befruktet var kjempebra. Du får ha lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå